شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

ماشین آلات خطوط تولید

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

خرید دستگاه بسته بندی چای کیسه ای و دمنوش

خرید دستگاه بسته بندی چای کیسه ای و دمنوش، دستگاه بسته بندي يکي از مهمترين نيازهاي تجهيزاتي يک کارخانه توليد چاي و دمنوش هاي گياهي است. دستگاه بسته بندي چاي و دمنوش گياهي راحت ترين و بهترين راه حل در کارخانه ها و توليدي هاي چاي و دمنوش خواهد بود. با استفاده از اين دستگاه مي توانيد محصولات خود را به بهترين نوع بسته بندي به بازار مصرف عرضه نمائيد. اين دستگاه ها در شکل ها و اندازه هاي مختلف موجود بوده و همچنين به طور سفارشي و مطابق با درخواست مشتري، با استفاده از مواد اوليه با کيفيت توليد مي گردد.

خرید دستگاه بسته بندی چای کیسه ای و دمنوش

دستگاه بسته بندي فقط مخصوص چاي کيسه اي يا فوري نمي باشد، بسته بندي انواع دمنوش هاي کيسه اي مثل: دمنوش کيسه اي چاي سبز، دمنوش نپتون زيره، چاي سبز، سنا، گل گاو زبان، دمنوش کيسه اي بلوبري و… را مي تواند براي شما توليد و بسته بندي نمايد. خرید دستگاه های بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی از مجموعه ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز با گارانتی 24 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله توصیه می گردد. شماره مشاورین مجموعه در انتهای مطلب آورده شده است.

نحوه کار دستگاه بسته بندي چاي کیسه ای

نحوه کار دستگاه بسته بندي چاي تي بگ يا نپتون به اين صورت است که انواع چاي و گياهان دارويي يا دمنوش هاي مختلف را با حجم کم و تک نفره (2 تا 4 گرمي) ، در بسته بندي هاي نپنوني مهر و موم يا منگنه مي کند. نحوه کار اين دستگاه به اين صورت است که بدون دخالت اپراتور دستگاه و يا نيروي انساني، به طور ميانگين در هر دقيقه 50 چاي تي بگ را بسته بندي و توليد کند. به کمک دستگاه هاي بسته بندي چاي مي توان انواع دمنوش ها ، برگ خشک چاي و پودر قهوه را نيز بسته بندي و آماده کرد.

بسته بندي چاي کيسه اي از پارچه هاي مخصوص رول استوک با رشته هاي برچسب دار نیز استفاده مي شود. نوع پارچه، دستگاه مورد استفاده به طور قابل توجهي مي تواند کيفيت و بهره وري کارخانه هاي توليد کننده چاي کيسه اي را به ميزان قابل توجهي بهبود ببخشد. اين دستگاه ها مي توانند در هر دقيقه حجمي بالغ بر 40 الي 60 بسته را در دقيقه بسته بندي کنند. علاوه بر عملکرد مناسب دستگاه، تيم پشتيباني ما مي توانند در انتخاب و طراحي دستگاه هاي مذکور به شما راهنمايي داده و کمک کنند. ايده آل براي پک هاي تک نفره براي ساخت کيسه هاي چاي يکبار مصرف با استفاده از پارچه هاي پنبه اي يا ماسلين بسيار مناسب است ، علاوه بر اين مي توانيد از اين دستگاه براي بسته بندي انواع گياهان دارويي نيز استفاده نماييد.

اين دستگاه ها قابليت توليد بين 40 الي 60 بسته را در دقيقه دارند و شما مي توانيد به صورت سفارشي اين سرعت را کنترل کرده و براساس خط توليد خود انتخاب نماييد که مي خواهيد در دقيقه چه مقدار توليد انجام شود.ابعاد دستگاه ما در واقع 150 × 48 × 75 مي باشد که با اندازه ي جمع و جوري که دارد مناسب هر کارخانه اي مي باشد و تمامي کارگاه ها و کارخانه ها مي توانند به کمک آن دست به بسته بندي محصولات خود بزنند.


مشخصات فني دستگاه بسته بندي چاي کيسه اي

عملکرد الکترومکانيک

برق مورد نياز 3 فاز – 2 کيلووات

وزن دستگاه 330 کيلوگرم

ظرفيت دستگاه 60 – 40 بسته در دقيقه

ظرفيت مخزن 12 کيلوگرم

وزن بسته 2 گرم

ابعاد دستگاه 150 × 48 × 75

شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید :
09129593215 - 09123685022 مهندس رهبری

قیمت دستگاه پرکن اتوماتیک مایعات رقیق

قیمت دستگاه پرکن اتوماتیک مایعات رقیق، یکي از انواع اين ماشين هاي بسته بندي، دستگاه پرکن مايعات رقيق مي باشد. پرکن مايعات رقيق به پرکن ثقلي نيز معروف مي باشد. دستگاه پرکن ثقلي اتوماتيک و نيمه اتوماتيک يکي از محبوب ترين دستگاه هاي پرکن در بازار مي باشد. به صورت کلي مايعات رقيق مايعاتي مي‌باشند که ويسکوزيته آن‌ها کمتر از ويسکوزيته روغن زيتون است. از پرکن مايعات رقيق جهت پر کردن آب معدني، آب باتري، دوغ، اسيد، سفيدکننده‌ها، نوشيدني‌هاي طعم‌دار، مايعات دارويي، شيميايي و … استفاده مي‌شود.


قیمت دستگاه پرکن اتوماتیک مایعات رقیق

قيمت هر دستگاه نسبت به عملکرد آن است مثلا قيمت دستگاه پرکن مايعات تمام اتوماتيک با قيمت دستگاه پرکن مايعات نيمه اتوماتيک بسيار متفاوت است. شرايط خريد مناسب توسط مجموعه ماشين سازي نهاد صنعت پيشگام البرز فراهم شده تا مشتريان اين محصول بتوانند بدون هيچ نگراني به صورت مستقيم و با حذف واسطه هاي بي مورد آن را خريداري نمايند. دقت در توليد همچنين پايين آوردن هزينه هاي اضافي تا رسيدن به قيمت واقعي جهت رضايت بيشتر مشتريان از افتخاراتي مي باشد که مي توان به آن اشاره داشت.

انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق و عملکرد :

دستگاه پرکن دستي

دستگاه پرکن دستي مدل سروو فيلينگ براساس نياز واحد‌هاي توليدي و با توانمندي مهندسان ايراني طراحي و ساخته شده است. دستگاه پرکن دستي با ابعاد کوچک داراي قابليت‌هاي ويژه اي بوده به نحوي که مي تواند تمام نياز يک واحد توليدي را به دستگاه پرکن براي پرکردن انواع مايعات و محلولها برآورده سازد.

ماشين پرکن و دربند اتوماتيک ساخت مجموعه ماشين سازي نهاد صنعت پيشگام البرز جديدترين مدل از اين سري ماشين آلات است که با بهره گيري از دانش و تجربه چندين ساله کارشناسان در اين زمينه طراحي و ساخته شده است.

دستگاه‌هاي پرکن اتوماتيک

دستگاه‌هاي پرکن اتوماتيک داراي نوار نقاله براي انتقال ظروف با هر شکل و اندازه، پر کردن همزمان 4 الي 12 ظرف، درب گذاري و درب بندي در دستگاه پرکن مايعات اتوماتيک توسط سنسورهاي تعبيه شده مي‌باشد و مکانيزم‌هاي پر کردن در دستگاه‌هاي اتوماتيک مي‌تواند پمپ، سيلندر پيستوني و ثقلي باشد که هر يک از آن‌ها داراي کاربرد خاص خود مي‌باشند.

به منظور پر کردن مايعات رقيق نظير آب، دوغ، انواع عرقيات، تينر، الکل و مايعات اين چنيني از سيستم ثقل استفاده مي‌شود.

از سيلندر پيستون و پمپ هم براي مواد رقيق و هم براي مواد غليظ استفاده خواهد شد. دقت بالاي سيلندر پيستون در پر کردن و نيز برخورداري از تلرانس خطاي پايين باعث شده است که مورد استفاده بيشتري قرار گيرد استفاده از اين مکانيزم منجر به افزايش قيمت دستگاه خواهد شد.

شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید :

09123685022- 09129593215 مهندس رهبری

فروش دستگاه اتوماتیک پرکن گریس سرد و گرم

فروش دستگاه اتوماتیک پرکن گریس سرد و گرم، گريس يکي از انواع مواد شيميايي بسيار ضروري و مهم مورد استفاده در بخش‌هاي مختلف صنعتي و خودرويي به حساب مي‌آيد که ورود هر نوع آلودگي، ناخالصي و يا تغيير ماهيت شيميايي آن مي‌تواند خسارت‌هاي جبران ناپذيري را براي ماشين آلات صنعتي به همراه داشته باشد. به دليل حساسيت بالاي گريس که يک ماده شيميايي مهم در صنايع به حساب مي آيد، لذا بسته بندي آن نيز مي‌تواند از حساسيت بالايي برخوردار باشد.

فروش دستگاه اتوماتیک پرکن گریس سرد و گرم

قيمت دستگاه بسته بندي و پرکن گريس، تابع عوامل متعددي است که از جمله آنها مي‌توان به ظرفيت دستگاه پرکن گريس، تعداد نازل‌هاي مورد نظر مشتري و تعداد آپشن هاي مورد نظر مشتري اشاره کرد. البته به اين نکته هم توجه داشته باشيد که با توجه به نوسانات نرخ ارز، قيمت ها مي توانند دستخوش تغييراتي نيز شوند؛ فروش در اين شرکت با ارزانترين قيمت ها صورت مي گيرد و مي توان در دو حالت حضوري و اينترنتي اقدام به خريد دستگاه مورد نظر خود نمود.

دستگاه گريس پرکن چيست؟

گريس ها در مقابل گرما رفتارهاي متفاوتي از خود بروز مي‌دهند. بدين ترتيب که برخي از انواع گريس در برابر گرما مقاومت بالايي از خود نشان مي‌دهند و برخي ديگر در مقابل گرما خواص شيميايي و کارآيي استاندارد خود را از دست مي‌دهند. همين ويژگي کافيست که بيشتر با اهميت دستگاه گريس پرکن آشنا شويم.

مکانيزم عملکرد دستگاه پرکن گريس

مکانيزم عملکرد دستگاه پرکن گريس به اين صورت است که ابتدا بايد تنظيمات مربوط به حجم تزريق مواد و تنظيم ارتفاع نازل در مقايسه با دهانه ظرف انجام شود. سپس ظرف در داخل سيني فيکسچر قرار مي‌گيرد و دستگاه شروع به کار مي‌کند. با هر بار قرار گرفتن ظرف در زير نازل، نازل به سمت پايين حرکت مي‌کند تا به کف ظرف برسد و سپس به صورت اتومات به سمت بالا مي‌آيد و همزمان عمل پمپاژ گريس به داخل ظرف نيز صورت مي‌پذيرد.

پس از پر شدن ظرف، نازل نيز متوقف و از ظرف خارج مي‌شود و آماده قرارگرفتن ظرف بعدي مي‌گردد. مخزني که بر روي دستگاه گريس سرد قرار گرفته، داراي پره‌هايي با شکل و مکانيزم حرکتي خاص است. بدين ترتيب که اين پره‌ها با حرکت خود گريس را با فشار به سمت دهانه خروجي مخزن هدايت مي‌کنند تا گريس از طريق پمپ به داخل دستگاه مکيده و سپس به داخل نازل منتقل شود. دستگاه هاي پرکن گريس که به صورت تمام اتوماتيک عمل مي‌کنند، تنها نياز به يک نفر اپراتور براي قرار دادن ظروف خالي بر روي نوار نقاله دارند و تمامي فعاليت‌هاي دستگاه به صورت خودکار انجام مي‌شود.

دستگاه هاي نيمه اتوماتيک پرکن گريس نيز از عملکردي شبيه دستگاه هاي تمام اتوماتيک پرکن گريس برخوردارند؛ با اين تفاوت که اپراتور بايد به غير از قرار دادن ظروف در زير نازل، با فشار دادن پدال نيز نازل‌ها را فعال کند تا اقدام به پر کردن ظروف کنند.

مشخصات فني دستگاه هاي پرکن گريس

داراي عملکرد اتوماتيک، نيمه اتوماتيک و خودکار

داراي سرعت تا 2000 ظرف يک کيلويي در هر ساعت

مجهز به مخزن صد ليتري

حجم ظروف 50 تا 5000 گرمي

داراي پمپ دنده اي دو اينچ

داراي نوار نقاله حداکثر تا 8 متر (بسته به عملکرد دستگاه)

داراي 1 تا 8 عدد نازل

مجهز به لودسيل مکعبي

دستگاه پرکن گريس سرد و گرم

دستگاه پرکن گريس سرد و گرم

يکي ديگر از مهم‌ترين شاخص‌هاي طبقه بندي دستگاه‌هاي پرکن گريس، سرد يا گرم بودن گريس در زمان بسته بندي مي‌باشد.

1) دستگاه پرکن گريس سرد

همان‌طور که در ابتداي مقاله هم اشاره شد، برخي از گريس‌ها از حساسيت بسيار بالايي در برابر گرما برخوردارند و با گرم شدن، ويژگي خود را از دست مي‌دهند. به همين دليل در زمان بسته بندي آنها نيز نبايد گرم شوند. مکانيزم عملکرد دستگاه پرکن گريس سرد به صورت پمپي تايمري يا لودسلي است که مي‌تواند به صورت نيمه اتوماتيک يا اتوماتيک طراحي و ساخته شود. دستگاه پرکن گريس سرد نيمه اتوماتيک به اين ترتيب عمل مي‌کند که اپراتور ظروف را در زير نازل‌ها قرار مي‌دهد و با فشار دادن پدال ظروف را از گريس پر مي‌کند. دستگاه پرکن گريس سرد يکي از دستگاه هاي مهم و کاربردي در کارخانه‌هاي صنعتي است. اين دستگاه از دقت و سرعت بالايي برخوردار مي‌باشد.

2) دستگاه پرکن گريس گرم

دستگاه پرکن گريس گرم به صورت نيمه اتوماتيک و تمام اتوماتيک است که در نوع نيمه اتوماتيک، اپراتور ظرف‌ها را در زير شير پرکن قرار مي‌دهد و با فشار دادن شاسي مخصوص، فرايند پر کردن انجام مي‌شود. اما در دستگاه پرکن گريس گرم تمام اتوماتيک، تمامي اين کارها به وسيله دستگاه انجام مي‌شود و اپراتور فقط بايد ظروف را بر روي نوار نقاله قرار دهد تا دستگاه آنها را به زير نازل‌ها هدايت کند.

شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید مجموعه ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز :

مهندس رهبری 09129593215

قیمت دستگاه پرکن خطی مایعات غلیظ

قیمت دستگاه پرکن خطی مایعات غلیظ، دستگاه پرکن تمام اتوماتيک مايعات به منظور پر نمودن انواع ظروف و بطري هاي گوناگون از تمام مايعات ، اعم از مايعات خوراکي يا غير خوراکي مورد کاربرد واقع مي شود. پرکن ها در صنایع گوناگون بکار گرفته می شوند. این دستگاه ها با توجه به مکانیزم عملکردی که دارند بصورت اتوماتیک یا نیمه اتومات طراحی می گردند. در خط تولید مایعات پر کاربرد ترین دستگاه ها به صورت خطی و در امتداد یکدیگر مراحل تولیدو بسته بندی را پیش می برند.

قیمت دستگاه پرکن خطی مایعات غلیظ

دستگاه های پرکن با ابعاد و مکانیزم های مختلف طراحی و اجرا می گردند. برآیند مکانیزم دستگاه، تعداد نازل ها و درواقع ظرفیت تولید، جنس و مواد اولیه بکار رفته در تولید و فاکتورهای دیگر تاثیرگذار در قیمت نهایی دستگاه خواهد بود. برای کسب اطلاع از دستگاه مناسب تولیدی خود و بر آورد قیمت می توانید با کارشناسان فروش در مجموعه ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز با شماره های مندرج در انتهای مطلب در ارتباط باشید.


انواع دستگاه پرکن مایعات بر اساس ویسکوزیته :

دستگاه پرکن مايعات اتوماتيک

دستگاه پرکن اتوماتيک را با نوار نقاله و دربندي تجهيز مي‌نمايد تا بسته بندي مايعات با حداقل نيروي انساني تا مرحله ليبل زني انجام پذيرد. دستگاه دربند در انتهاي خط نصب مي‌شود تا پس از اينکه اپراتور درب گذاري ظروف يا بطري محصول را به صورت دستي انجام داد، دستگاه دربند به صورت اتوماتيک درب محصول را ببندد. براي دخالت کمترِ اپراتور، مي‌توان با ساخت و نصب دستگاه درب گذار بر روي خط بسته بندي مايعات، درب گذاري بطري‌ها را نيز به وسيله ماشين درب گذار انجام داد.

تهيه خط کامل پرکن مايعات يکي از شرايط لازم بسته بندي با کيفيت با تيراژ انبوه است. توليد کنندگان محصولات مايع به کمک پرکن مايعات اتوماتيک مي توانند تا 2000 بطري 1 ليتري را با درصد خطاي 0/1 در هر ساعت پر کنند. از مهم ترين مشخصه هاي يک دستگاه پرکن مايعات اتوماتيک مي توان به نوار نقاله براي انتقال ظروف با هر شکل و اندازه، پرکردن همزمان 4 الي 12 ظرف، درب گذاري و درب بندي در دستگاه پرکن مايعات اتوماتيک توسط سنسورهاي تعبيه شده اشاره نمود.

دستگاه پرکن مايعات تمام اتومات

دستگاه پرکن مايعات در چند غالب که بسته به نوع ماده و يا غلظت آن طبقه بندي مي شوند که اين امر در مکانيسم هاي پرکردن آنها و يا متريالي که براي آن دستگاه استفاده مي شود تاثير دارد . مکانيسم هاي پر کردن در دستگاه پرکن مايعات تمام اتومات به سه دسته پمپي ، سيلندر پيستوني و ثقلي تقسيم مي شوند که کاربرد هر يک متفاوت است.

تعداد توليد با دستگاه پرکن مايعات اتوماتيک از اهميت به سزايي برخوردار است که اين مهم را مي توان با تعداد نازل هاي تعبيه شده روي دستگاه هدايت نمود. نوار نقاله براي انتقال ظروف با هر شکل، اندازه، پرکردن همزمان 4 الي 12 ظرف، درب گذاري و درب بندي در دستگاه پرکن مايعات اتوماتيک توسط سنسوررهاي تعبيه شده صورت مي گيرد که از عمده بخش هاي مهم تشکيل دهنده اين دستگاه پرکن به شمار مي رود. دستگاهاي مايعات پرکن تمام اتومات در انواع مختلف با ظرفيت هاي 1000 تا 2000 بطري در ساعت ساخته مي شوند و تمام قسمت هايي که در تماس با مايع هستند. تمام مايعاتي که درون ظروف يا بطري هاي مخصوص قرار دارند، توسط دستگاه پرکن درون آن ها جاي مي گيرند.

دستگاه پرکن مايعات رقيق تمام اتوماتيک

اين دستگاه پرکن مايعات رقيق براي پر کردن مايعات رقيق در ظروف مختلف استفاده ميشود که اين دستگاه بسيار پرفروش و کاربردي در بازار حساب مي شود و علت درخواست زياد اين دستگاه هم اين است که در صنايع و زمينه هاي مختلف استفاده مي شود و کاربرد دارد.

از اين دستگاه براي پر کردن مايعات زير استفاده مي شود :

آب، دوغ، شير، جرم گير، شيشه شور، سفيد کننده، کود هاي مايع، عرقيجات خوراکي، سرکه، آب ميوه

دستگاه پرکن مايعات غليظ تمام اتوماتيک

اين دستگاه پرکن مايعات تمام اتومات مانند دستگاه تيوپ پرکن تمام اتوماتيک را طوري طراحي کرده است که به راحتي و بدون نياز به اپراتور ، انواع ظروف در سايز هاي مختلف را پر مي کند و براي پر کردن ظروف از مايعات غليظ يا نيمه جامد هم مي توان از اين دستگاه استفاده کرد. اين دستگاه بخصوص باعث افزايش دقت در بسته بندي هم شده است و همچنين داراي دقت و سرعت عمل، مکانيزم موثر، ساده و بدون درد سر مي باشد.

از اين دستگاه نيز براي پر کردن مايعات غليظ زير استفاده مي شود :

سس، رب، عسل، مربا، شکلات صبحانه، ماست، دوغ، آبميوه

اين مدل دستگاه هاي پرکن مايعات در مدل هاي تک، دو، چهار، شش، هشت و يا مطابق با در خواست مشتري توليد مي شوند. بدنه استيل مخزن هاي دستگاه پرکن متناسب با حجم مايع، داراي چند نازل مي باشد.

شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید :

09129212294 مهندس مددخانی

09129593215 مهندس رهبری

فروش دستگاه پرکن و دربند مایعات اسیدی

فروش دستگاه پرکن و دربند مایعات اسیدی، دستگاه پرکن اسيد يکي از دستگاه هايي است که به جهت پر کردن مواد اسيدي درون ظروف مخصوص مورد استفاده قرار مي گيرد. اين دستگاه از سري ماشين آلات پرکن مايعات رقيق مي باشد که بسته بندي هاي دقيق، بهداشتي و استانداردي را عرضه مي کند. دستگاه هاي پرکن علاوه بر صنعت توليد اسيد در صنايع مختلفي مورد استفاده قرار مي گيرند.


فروش دستگاه پرکن و دربند مایعات اسیدی

دستگاه پرکن مايعات اسيدي در بازار به قيمت هاي مختلفي به فروش مي رسد. شرکت نهاد صنعت پيشگام البرز با توجه به بازار رقابتي سعي کرده است تمامي قيمت هاي خود را به صورت رقابتي و منصفانه قيمت گذاري کند تا مشتريان نهاد صنعت پیشگام البرز بتوانند با مقايسه قيمت ها و کيفيت ها بهترين نوع دستگاه را براي خود خريداري کنند. تمامي توليدات شرکت امکان سفارشي سازي با توجه به نياز شما وجود دارد تا از هزينه هاي اضافي کاسته شود.

گارانتي و خدمات پس از فروش نهاد صنعت

شركت ماشين سازي نهاد صنعت پيشگام البرز با داشتن مهندسين فني و كاركنان مجرب با هدف مشتري مداري هر پروژه يا ماشين آلات مورد نياز مشتريان عزيز را از مرحله مشاوره، نصب تا راه اندازي را بطور كامل پشتيباني لازم را بر عهده گرفته تا رضايت كامل مشتريان خود را فراهم نمايد. تمامی ماشین آلات با گارانتی 24 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله ارائه می گردند. شماره مشاورین مجموعه در انتهای مطلب آورده شده است.

انواع دستگاه های پرکن مایعات :


انواع دستگاه هاي پرکن مايعات
دستگاه پرکن مايعات ثقلي
دستگاه پرکن مايعات پمپي
دستگاه پرکن مايعات سيلندر پيستوني
کاربرد دستگاه پركن مايعات
مواد غذايي : عسل، مربا، رب، سس،شيره خرما، ارده ، انواع شربت ها و..
صنايع دارويي : انواع شربت ، سوسپانسيون ، اسيتون، الکل، انواع لوسيون ها و..
صنايع آرايشي و بهداشتي : شامپو، مايعات بهداشتي، شوينده ها ، وايتکس ، سفيد کننده ها ، و..
صنايع شيميايي : انواع روغن ها، انواع لوسيون ها، مواد شيميايي ، سموم کشاورزي ، حلال ها و..

اين دستگاه مايعات اسيدي خود را از جمله نوشيدني هاي الکلي ، نوشابه ها، سرکه و آبليمو، تينر، ضد يخ، وايتکس، جرم گير و... را در بطري هاي مختلف بسته بندي کنيد و به بازار عرضه نماييد. دستگاه پرکن مايعات به دوبخش اتوماتيک و نيمه اتوماتيک تقسيم مي شود اما پرکن مايعات اسيدي به دليل مواد خطرناک که اگر با پوست تماس پيدا کند ممکن است آسيب بزند نمي توان از پرکن نيمه اتوماتيک استفاده کرد براي همين شما با خريد دستگاه پرکن مايعات اتوماتيک براي خود يک خط توليد راه اندازي مي کنيد. دستگاه اتوماتيک پر کن مايعات اسيدي همان طور که از اسمش پيداست خودش مايعات را با توجه به اندازه بطري پر مي کند.
در دستگاه پرکن مايعات اسيدي از سيستم نوع اول يعني مايعات رقيق ثقلي استفاده مي شود. يک مخزن روي دستگاه پرکن مايعات اسيدي تعبيه شده است که مايعات با ثقليت و وزن خود به داخل نازل هاي اين دستگاه هدايت مي شوند در مسير خروجي شير هاي تعبيه شده است و توسط شير هاي برقي ميزان حجم و اندازه ي مايعات اسيدي از داخل تابلو plc کنترل مي شود به همين دليل دقت پرکردن يک اندازه تمام بطري ها به شدن بالا مي رود.

مخزن دستگاه پرکن مايعات اسيدي شرکت ماشين سازي نهاد صنعت پيشگام البرز داراي کنتر گر سطح بوده و تابلو برقي که در آن استفاده مي شود از جنس پلي استر ضد جرقه است. نازل هاي اين دستگاه طوري طراحي شده اند که کاملا آب بندي بوده بدون کوچک ترين چکه عمل مي کند.

مشخصات دستگاه پرکن مايعات اسيدي
استفاده از قطعات پلاستيکي
تنظيم مقدار پر کردن هم از طريق شير و هم تايمر به صورت مجزا
امکان پر کردن انواع ظروف در ابعاد و اشکال و ارتفاع هاي متفاوت
تا حداکثر ارتفاع ميتوان بطري ها را پرکرد.
سرعت و دقت در پرکردن مايعات اسيدي نسبت به ديگر دستگاها
نازل هاي اين دستگاه با حسگر چشمي طراحي شده اند و در صورت وجود ظرف در زير نازل عمل مي کنند
کابرد آسان و بسيار ساده
شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید :
09129212294 مهندس مددخانی
09129593215 مهندس رهبری

قیمت دستگاه پرکن نوشیدنی تخم شربتی

قیمت دستگاه پرکن نوشیدنی تخم شربتی، شربت تخم شربتي يکي از نوشيدني هاي خوشمزه و بسيار مفيد ايراني است که براي کنترل تشنگي بسيار مناسب است، اين شربت خوشمزه علاوه بر اينکه مي تواند به رفع تشنگي کمک کند، داراي خواص فراواني براي سلامت بدن مي باشد. بازار نوشیدنی های خنک در فصول گرم راه اندازی خط تولید و بسته بندی این محصول را توجیه پذیر می نماید. دستگاه های پرکن مایعات و درب گذاری اتوماتیک بطری ها می تواند از چالش های پیش رو همچون بهداشت، سرعت و دقت در تزریق برطرف نماید.

قیمت دستگاه پرکن نوشیدنی تخم شربتی

دستگاه های پرکن مایعات با ابعاد و مکانیزم متفاوت طراحی و تولید می گردند. دستگاه ها با توجه به تعداد نازل، جنس و مکانیزم دستگاه قیمت گذاری می گردند. این دستگاه ها در مجموعه ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز با گارانتی 24 ماهه و پشتیبانی تامین قطعات 10 ساله تولید می گردند. مشاورین مجموعه در تمامی ایام آماده پاسخگویی و مشاوره در خصوص راه اندازی خط تولید و بسته بندی مایعات می باشند. شماره های مندرج در انتهای مطلب آورده شده است.

انواع دستگاه های پرکن :

دستگاه پرکن آبميوه در حالت کلي به سه نوع تقسيم مي شود:

دستگاه پرکن آبميوه رقيق

دستگاه پرکن آبميوه غليظ

دستگاه پرکن آبميوه پالپ دار

براي پرکن هر يک از انواع اين آبميوه ها از دستگاه متفاوتي استفاده مي گردد .

دستگاه پرکن و دربند تخم شربتي و آبميوه پالپ دار

خط کامل دستگاه پرکن شيشه تخم شربتي ، شامل: دستگاه های بطري شوي، پرکن شيشه، درب گذار، درب بند و ليبل زن مخصوص بطري هاي تخم شربتي همراه درب آسان بازشو، مخصوص مايعاتي نظير تخم شربتي، ابميوه پالپ دار و پوره دار و غيره مورد استفاده قرار مي گيرد. همچنين با پيش بيني تنظيمات ساده اي مي توان از اين دستگاه براي انواع بطري هاي شيشه اي، پت ها و حتي ظروف پاکتي با ارتفاع و حجم متفاوت استفاده نمود. ميز ترافيک در ابتدا و انتهاي خط بسته بندي می تواند مراحل تزریق و بسته بندی را تکمیل خواهد نمود.

مکانیزم دستگاه پرکن تخم شربتی :

دستگاه از قسمت پرکن مجهز به چند نازل مي باشد با دو مکانيزم طراحي و ساخته شده، نيمي از نازلها مخصوص مايعات رقيق و نيمي ديگر نازل غليظ پرکن ؛ بخش اول براي پرشدن شربت رقيق مي باشد و بخش دوم براي تخم شربتي غليظ . بعد از پر شدن شربت مقدار افزودن تخم شربت را از طريق سيلندر پيستون تنظيم مي شود.

دستگاه ثقلي که محبوب‌ترين مدل براي پرکردن مايعات به حساب مي‌آيد، مکانيسم مخصوص به خود را براي فعاليت دارد. به طوري که مايع رقيق در مخزن در نظر گرفته شده در بالاي دستگاه قرار مي‌گيرد و سپس به‌ واسطه نازل يا نازل‌هايي که دستگاه دارد، به سطح پايين‌تري منتقل مي‌شود.

پرکن سيلندر پيستوني براي پر کردن مايعات غليظ و نيمه غليظ استفاده مي شودسيلندرهايي بسته به تعداد نازل ها با حجم هاي کاملاً يکسان ساخته و بر روي دستگاه سوار مي گردد. اين سيلندر ها به شيرهايي دو طرفه مجهز هستند. يک راه شير به مخزن تغذيه دستگاه مرتبط بوده و راه دوم شير با نازل در ارتباط مي باشند.

شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید :

09129593215 مهندس رهبری

09129212294 مهندس مددخانی

قیمت دستگاه پرکن آبمیوه پاکتی و دربند تریگر

قیمت دستگاه پرکن آبمیوه پاکتی و دربند تریگر، دستگاه پرکن مایعات در ابعاد و با مکانیزم های مختلف به خدمت صتایع غذایی گمارده شده اند. این دستگاه ها مخصوصا نوع اتوماتیک آن با حذف دخالت اپراتور محصولی بهداشتی تر ارائه می کند. دستگاه پرکن مايعات جهت انتقال انواع مايعات اعم از مايعات غذايي مانند خامه هاي شيريني، روغن، روغن کنجد، شکلات، شيره، عسل، و انواع روغن هاي خوراکي و آب معدني و همچنين انتقال مايعات شيميايي به ظروف و بطري ها مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

قیمت دستگاه پرکن آبمیوه پاکتی و دربند تریگر

دستگاه پرکن مایعات غلیظ در مدل های و فیچرهای مختلف قابل طراحی و تولید می باشد که هرکدام ازاین پارامترها باعث افزایش یا کاهش قیمت دستگاه پرکن مایعات غلیظ میگردد. جهت اطلاع از قیمت دقیق دستگاه پرکن مایعات غلیظ با پشتیبانی تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما راهنمایی و قیمت دقیق پرکن مایعات غلیظ را به شما اعلام خواهند کرد. شماره مشاورین واحد فروش ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز جهت مشاوره و خرید در انتهای مطلب آورده شده است. در صورتی که قصد خرید یک دستگاه پرکن مایعات غلیظ دارید توصیه می شود با شماره های زیر تماس گرفته و از کارشناسان ما مشاوره تخصصی دریافت نمایید.

دستگاه پرکن آبمیوه و دربند تریگر

دستگاه پرکن آب ميوه اين قابليت را داشته، که بتوان توسط اين دستگاه بطري ها با ارتفاع مختلف را پر و بسته بندي نماييد، زيرا آب ميوه را در مدل هاي مختلف شيشه در سايز بندي مختلف بسته بندي مي کنند. دستگاه هاي پرکن آب ميوه داراي نازل هاي متعددي نيز بوده، که مي توان با استفاده از آنها تعداد بطري هاي بيشتري را در هر مرحله پر نمايند. دستگاه هاي پرکن آب ميوه را معمولا طوري طراحي نموده اند، که مي توان توسط آنها آب ميوه را با سرعت بسيار زيادي درون شيشه و بطري پر نمود. قابلیت درب گذاری اتوماتیک بطری ها و پاکت های آبمیوه سبب ساز بهداشتی عرضه شدن به بازار خواهد گردید.

دستگاه دربند تریگر :

دستگاه دربند خطی دو هد باتکنولوژی سروو موتور و بال اسکرو متناسب برای بستن درب های انواع بطری متناسب بانیاز مشتری. دارای قابلیت تنظیم برای بستن درب بطری هایی با ابعاد مختلف همچنین تمامی قطعات این دستگاه از استیل ۳۰۴ تولید شده اند. تابلوی برق این دستگاه بادرایور ESTUN و لوازم جانبی اشنایدر به همراه PLC وHMI با منوی فارسی می باشد.

مزایای استفاده از دربند تریگر عبارتند از :

دارای کلاچ هرزگرد مگنتی و یا مکانیکی جهت جلوگیری از خراب شدن درب ها و کم کردن ضایعات بطری و درب

تمامی تنظیمات درببندی توسط سرووموتور و plc بدون تغییر مکانیکی انجام میشود

متناسب برای بطری های گرد و یا چهارگوش

دارای مکانیزم HOLDBOTTLE

قابلیت تنظیم هدها برای ظروف ۲۵۰ گرمی الی ۴ لیتری

استهلاک پایین و تعمیر نگهداری ساده

کاربری و تنظیمات ساده و تعویض آسان هدها

دارای سنسور ورود و خروج بطری

امکان نصب درب گذار بالابر درب جهت خطوط تمام اتوماتیک

امکان نصب بر روی کانوایر دستگاه پرکن و یا نصب بصورت مجزا بر روی کانوایر

دستگاه پرکن آبميوه در حالت کلي به سه نوع تقسيم مي شود :

  • دستگاه پرکن آبميوه رقيق
  • دستگاه پرکن آبميوه غليظ
  • دستگاه پرکن آبميوه پالپ دار

براي پرکن هر يک از انواع اين آبميوه ها از دستگاه متفاوتي استفاده مي گردد . همچنين نوع بطري استفاده شده در بسته بندي و جنس آن در انتخاب دستگاه نقش دارد. ظرفيت توليد عامل ديگري است که نوع دستگاه و ميزان سرمايه لازم جهت خريد دستگاه را مشخص مي کند .

شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید :

09129593215 مهندس رهبری

09129212294 مهندس مددخانی

قیمت دستگاه پرکن و دربند مایعات رقیق

قیمت دستگاه پرکن و دربند مایعات رقیق، دستگاه های پرکن از جمله پر فروش ترین و محبوب ترین دستگاه های بسته بندی است که بدلیل افزایش راندمان تولید موجب سود آوری خواهد گردید. این دستگاه ها سرعت و دقت بالایی در تزریق مایع درون ظروف بسته بندی را دارند. این دستگاه ها در سه نوع دستی، اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک طراحی و بنا به نیاز کارگاهی با تعداد نازل متغیر تولید می گردند.

قیمت دستگاه پرکن و دربند مایعات رقیق

مجموعه ماشين سازي نهاد صنعت پيشگام البرز با سال ها تجربه در حوزه طراحي و راه اندازي خطوط توليد به عرضه بهترين انواع ماشين آلات خط توليد مي کند، تمامي دستگاه هاي ماشين سازي نهاد صنعت پيشگام البرز با کيفيت ترين يراق آلات توليد ميشوند و قيمت مناسبي دارند اما نسبت به نوسانات بازار نمي توان قيمت ثابتي براي خطوط توليد تعيين کرد.
همچنين اين دستگاه داراي مدل هاي مختلفي است که هر کدام داراي يک سري قابليت ها و مشخصات منحصر به فرد هستند که اين موارد هم روي قيمت آنها تاثير گذار است. اگر نياز به مشاوره داريد يا هرگونه سوالي داريد، ميخواهيد از قيمت ها آگاهي داشته باشيد و دستگاهي خريداري کنيد با مشاورين مجموعه ماشين سازي نهاد صنعت پيشگام البرز تماس بگيريد و از مشاوره و طراحي رايگان ماشين آلات و خطوط توليدي بهره مند گرديد.
انواع دستگاه پرکن مایعات :

دستگاه پرکن ثقلي
دستگاه پرکن ثقلي براي پرکردن مايعات رقيق که ويسکوزيته بسيار پاييني دارند، انتخاب مناسبي است. اين دستگاه پرکن مايعات بدون نياز به پمپ، مايعات رقيق را به داخل ظرف هاي مخصوص هدايت مي کند. انواع مايعات رقيق مثل اسيدهاي مختلف، آب معدني، روغن ماشين، روغن خوراکي، نوشيدني هاي طعم دار، انواع مواد دارويي و … را مي توان با استفاده از اين دستگاه بسته بندي کرد.
دستگاه پرکن پمپی :
وقتي که نازل اورفلو روي بطري قرار مي گيرد مايع به وسيله پمپ يا به صورت ثقلي (با خاصيت گرانوري) وارد بطري شده و بطري ها را تا يک ارتفاع يکسان پر مي کند. مقدار مايع سريز در اين دستگاه مجددا وارد مخزن اصلي شده و عمل پر کردن مجددا تکرار مي شود. بطري به اندازه تعيين شده پرشده و سر نمي رود. نازل ها بطور کامل روي دهانه بطري قرار گرفته و مانع خروج هوا از داخل بطري مي شوند و با اين روش از خراب شدن مايع داخل بطري جلوگيري مي گردد.
نازل هاي اين دستگاه به صورت دو جداره ساخته شده اند که جداره داخلي براي تزريق مايع درون ظرف و جداره خارجي نازل براي خروج کامل هوا از بطري و خروج مايعات اضافي مي باشد. همچنين براي مشخص نمودن سطح مواد درون مخزن پرکن، حسگرهايي وجود دارند که اگر سطح مواد درون مخزن کاهش يافت، فشار تزريق کاهش نيابد و مايع جديد را به محفظه تزريق، پمپ کند. در اين دستگاه فشار از يک سمت وارد دستگاه شده و با يک اختلاف فشار از سمت ديگر آن خارج مي شود.
در نازل هاي اين دستگاه، از مجراي برگشت جهت جلوگيري از کف کردن مايع استفاده شده است. بر اين اساس از اين دستگاه در صنايع آرايشي بهداشتي (انواع شوينده ها که محصول خاصيت کف کنندگي دارند) مورد استفاده قرار مي گيرد.
نام ديگر اين نوع، دستگاه پر کن تايمري يا (لودسل مي باشد.
اين دستگاه مناسب براي پر نمودن مايعات بسيار غليظ با ويسکوزيته زياد مي باشد مثل روغن هاي شيميايي، شربت، شيره، مربا، عسل، وازلين، گريس، واکس، مايع ظرفشويي، مايع دست شويي، خامه، سس، شکلات، ماست، رب، رنگ هاي پليمري در ظروف پلاستيکي، شيشه اي، فلزي، به کار برده مي شود.
دستگاه پرکن سیلندر پیستونی :
اين دستگاه توسط سيلندرهاي پيستون عمل پر کردن را انجام مي دهد و حجم مواد درون پيستون متناسب با ظرفي است که قرار است پر شود. عمل روان کردن توسط سيلندر صورت مي گيرد که حرکت را آسان کند. همچنين گاهي براي روان تر کردن مواد قبل از پر کردن آن را گرم مي کنند. بعد از پر شدن بطري، توسط نوار انتقال به سمت مراحل بعدي خط بسته بندي مي شود. در اين دستگاه بنا به درخواست مشتري امکان نصب دربند روي دستگاه وجود دارد.
شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید :
09129212294 مهندس مددخانی
09129593215 مهندس رهبری

دستگاه ارزان پرکن و دربند مایعات

دستگاه ارزان پرکن و دربند مایعات، دستگاه های پرکن در خطوط تولید و بسته بندی با دقت و سرعت بالایی عمل تزریق مایع درون ظروف بسته بندی را انجتم می دهند. دستگاه دربند بلافاصله بعد از پرشدن ظروف عملیات درب گذاری بر روی بطری ها را انجام می دهد و بدلیل عدم دخالت نیروی انسانی در این امر هم از لحاظ وقت و هزینه صرفه جویی می گردد و هم از لحاظ رعایت موازین بهداشتی مورد تایید می باشد.



دستگاه ارزان پرکن و دربند مایعات

دستگاه های خطوط بسته بندی بر اساس کارایی که دارند قیمت گذاری می شوند. مجموعه ماشين سازي نهاد صنعت پيشگام البرز ارائه دهنده انواع خطوط توليدي پرسود در همين راستا شرکت نهاد صنعت پيشگام البرز با تجربه ساليانه اين موضوع را مدنظر قرار داده و بهترين خطوط توليدي را به شما معرفي ميکند که هم داراي سود بالايي هستند و هم از جذابيت بالايي برخوردار هستند.

اين خطوط توليدي از هر جهت مورد بررسي قرار گرفته اند و تمامي چالش هاي آنها شناخته شده و برطرف شده اند. براي دريافت مشاوره هاي بيشتر مي توانيد از طريق شماره تماس هايي که در انتهاي قرار داده شده ارتباط برقرار کرده و در مورد نحوه کار هر يک از اين خطوط توليدي اطلاعات مفيدي را کسب کنيد.

دستگاه پرکن مایعات و کاربرد :

دستگاه پرکن مايعات يکي از دستگاه‌هاي ضروري در صنايع غذايي، شيميايي، دارويي و … است که ضرورت استفاده از آن‌ها غير قابل اجتناب مي‌باشد. از اين دستگاه براي پر کردن ظروف و بطري‌ها با مايعات استفاده مي‌شود که در کنار برخورداري از سرعت و دقت زياد، استفاده از آن بسيار راحت، مفيد و کاربردي مي‌باشد. دستگاه پرکن مايعات براي انواع مايعات غليظ، رقيق و … ساخته مي‌شوند.

پرکن مايعات، دستگاه بسيار پرکاربرد و ويژه در صنعت محسوب مي شود. انواع مختلفي از مواد را با استفاده از دستگاه هاي مناسب مي توان در درون ظرف هاي مخصوص، بسته بندي کرد. اين دستگاه با مکانيسم فوق العاده اي که دارد، بهترين انتخاب براي بسته بندي مايعات است. دستگاه پرکن مايعات به صورت اتوماتيک و بدون دخالت نيروي انساني، مي تواند فرايند بسته بندي ظروف مايعات را با دقت بالا انجام دهد. يک سري از مدل هاي اين دستگاه عملکرد نيمه اتوماتيک دارند. بنابراين در برخي از موارد دخالت نيروي انساني نياز است؛ ولي با اين حال اين دستگاه براي کاهش استفاده از نيروي انساني و افزايش کيفيت بسته بندي در صنعت مورد استفاده قرار مي گيرد.
دستگاه دربند :
يکي از مهمترين ماشين آلات و تجهيزات چاپ و بسته بندي دستگاه دربند است که همان طور که در بالا به آن اشاره شد داراي انواع متفاوتي است. اين نوع دستگاه اغلب در تمامي واحدهاي توليدي بزرگ و کوچک محصولات غذايي مورد استفاده قرار مي گيرد. قيمت اين دستگاه براساس نوع کارايي و قابليت هايي که دارند متفاوت است و توسط توليدکنندگان و واردکنندگان با قيمت هاي متفاوت به بازار عرضه مي شود.

شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید :

09129212294 مهندس مددخانی

09129593215 مهندس رهبری

خرید دستگاه پرکن پودری همراه ریبون بلندر

خرید دستگاه پرکن پودری همراه ریبون بلندر، دستگاه پرکن پودری می تواند با فشار زیاد عمل پر کردن انواع پودر خشک را انجام دهد. قیمت این دستگاه اتوماتیک بر اساس کیفیت و سایز و مدل آن مشخص می شود. در بازار انواع دستگاه پرکن پودری کوچک و بزرگ موجود و هر کدام کارایی و امکانات خاص خود را دارند و در زمینه ای مشخص استفاده می شوند. دستگاه ميکسر پودر، ريبون بلندر يا مخلوط کن پودرهاي خشک، جهت مخلوط و يکنواخت نمودن چند نوع پودر، با نسبت هاي معين و به صورت کاملا يکنواخت و همگن مي باشد. برای عرضه پودر تولیدی در صنایع مختلف طراحی وراه اندازی بلندر و دستگاه پرکن پودری از ضروریات بنظر می رسد.

خرید دستگاه پرکن پودری همراه ریبون بلندر

طراحی و راه اندازی خط تولید و بسته بندی پودری با آگاهی کامل از انواع دستگاه ها و امکانات موجود در بازار میسر می گردد. راهنمایی و مشاوره گرفتن از مشاورین خبره ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز می تواند راهگشا برای انتخاب درست در این زمینه می تواند باشد. ماشین آلات تولید شده در این مجموعه با ضمانت 24 ماهه و پشتیبانی تامین قطعات 10 ساله می باشد. شماره مشاورین مجموعه در انتهای مطلب گنجانده شده است.

دستگاه پرکن پودر اتوماتیک :

1. دستگاه پرکن پودر تمام اتوماتیک از سیستم کنترل سطح جهانی استفاده می‌کند، که عملکرد دستگاه را راحت‌تر می‌کند و به طور مؤثر بازدهی تولید را بهبود می‌بخشد.

2. محدوده پر کردن مواد قابل تنظیم است، و دستگاه می‌تواند با انواع مشخصات بسته بندی سازگار شود.

3. سیستم تشخیص فوتوالکتریک قابل اعتماد و با حساسیت بالا در دستگاه پرکن پودر تمام اتوماتیک استفاده می‌شود، به طوری که دستگاه از میزان بهره وری بیشتری برخوردار است.

4. نمایش خودکار سرعت بسته بندی و تعداد کیسه‌های بسته بندی شده در صفحه لمسی رنگی PLC.

5. همه قطعات در تماس با مواد از فولاد ضد زنگ، ایمن و بهداشتی ساخته شده‌اند. اینگونه محصولات بسته بندی شده سالم‌تر هستند.

مشخصات فني دستگاه ميکسر پودر (ريبون بلندر)

ساختار دستگاه ريبون بلندر به صورت افقي است و داراي مخزني U شکل، ثابت و بدون گردش مي باشد و داراي پره هايي چرخان و مارپيچ مي باشد. ريبون ها به معناي روبان داراي دو نوع هستند که شامل ريبون هاي داخلي و ريبون هاي خارجي مي باشند. اين ريبون ها در جهت مخالف با يکديگر به صورت شعاعي و جانبي مي چرخند و موجب مخلوط، يکنواخت و همگن شدن پودرهاي خشک با يکديگر مي گردند.

اين عمل با قدرت گرفتن از نيروي شفت متصل به موتور گيربکس انجام مي شود. اين دستگاه مي تواند پودرهاي خشک را از 6 الي 20 دقيقه به طور کامل مخلوط نمايد و همچنين مي تواند در کارگاه ها با توليدات متوسط يا کارخانه هايي که توليد در سطح بالا دارند استفاده شود. نکته بسيار مهم براي توليد محصولات اين است که ترکيب مواد هاي اوليه بايد به صورت يکنواخت باشد و اين دستگاه مي تواند اين نياز را به طور کامل برآورده نمايد.

شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید :

09129212294 مهندس مددخانی

09129593215 مهندس رهبری


123456789
last