خط تولید ارزان مواد شوینده و بهداشتی

دوشنبه 9 خرداد 1401
14:47
بهزاد رهبری

خط تولید ارزان مواد شوینده و بهداشتی، برای کسب در آمد تضمینی از بازار، ورود به صنعت مواد شوینده وبهداشتی گزینه مناسبی می باشد. مواد شوینده و بهداشتی که در دسته اقلام مصرفی قرار می گیرند از گذشته تا امروز از جمله پر مصرف ترین اقلام در هر محیطی بوده اند. با توجه به بودجه ای که در نظر دارید می توانید راه اندازی خط تولید ارزان مواد شوینده و بهداشتی را در نظر بگیرید و یکی از انواع شوینده های بهداشتی یا صنعتی را تولید نمایید.


خط تولید ارزان مواد شوینده و بهداشتی

راه اندازی خط تولید مواد شوینده وبهداشتی ارزان می تواند یکی از بهترین روش ها برای کسب درآمد در ایران باشد. با توجه به همه گیری کرونا و نیازی که به استفاده از مواد شوینده وجود دارد، یک خط تولید شوینده می تواند سوددهی خوبی داشته باشد. از طرف دیگر نیاز به تمیز و پاکیزه بودن محیط های عمومی و خصوصی، راه اندازی خط تولید مواد شوینده را با موفقیت همراه می کند.برای این که خط تولید مواد شوینده را با هزینه کم راه اندازی کنید، باید کمی اطلاعات خود را از مواد شوینده بهداشتی و صنعتی بالا ببرید .

دستگاه پرکن اتوماتیک یکی از قسمت های بسیار مهم خط تولید مواد شوینده هست ، مواد شوینده پس از فرموله شدن و تولید در میکسر به این دستگاه منتقل شده و با کمک این دستگاه قوطی های مواد شوینده پر می شود.

سوال اینجا پیش می آید که یک پرکن ایدآل باید چه مشخصه هایی داشته باشد که تولید کننده درگیر مشکلات کار با دستگاه و خرابی های آن نباشد و در کل درگیر تعمیر و نگهداری پر هزینه و وقت گیر نشده و خط تولید از کار نیوفتد .

پارامتر های بسیار مهمی که باید در انتخاب یک دستگاه پرکن به آن دقت کنید:

۱-سرعت بالای تزریق قوطی

۲-دقت ریزش مایع شوینده

۳-استفاده آسان از دستگاه

۴-کیفیت ساخت قطعات دستگاه و مونتاژ آن

۵- تشخیص خرابی اتوماتیک و تعمیرات سریع

۶-توانایی بالا در تزریق انواع قوطی مواد شوینده

تنظیم اتوماتیک برای قوطي های مختلف

توصیه می کنیم برای کسب موفقیت بیشتر با شرکت نهاد صنعت پیشگام البزر همکاری کنید. این مجموعه با سابقه کاری مفید در این زمینه قادر به حمایت شما برای راه اندازی کسب و کارتان است و در طول مسیر شما را از خدمات پشتیبانی خود محروم نمی کند.

تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی تولیدی مواد شوینده

برای آنکه به راحتی قادر به فعالیت در این زمینه باشید و به سود برسید بهتر است که ابتدا تجهیزات زیر را فراهم کنید:

· نوار نقاله؛

· دستگاه لیبل زن؛

· دستگاه شیرینگ پک و جت پرینتر؛

· دستگاه میکسر عادی و میکسر دور پایین؛

· ماشین پرکن دنده ای مواد شوینده تولید شده؛

· دستگاه درب گذاری اتوماتیک و پلمپ آن.

مجموعه نهاد صنعت پیشگام البرز با کادری مجرب و خلاق آماده طراحی و راه اندازی خطوط تولید با توجه به نیاز سرمایه گذار محترم می باشد .کلیه خطوط و ماشین آلات تولیدی دارای گارانتی 24 ماهه و پشتیبانی تامین قطعات 10 ساله می باشند.

شماره تماس جهت مشاوره و خرید :

09129212294 مهندس مددخانی

09129593215 مهندس رهبری



[ بازدید : 14 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ماشین آلات خطوط تولید است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]