خرید دستگاه پرکن اتومات و بسته بندی ترشک

شنبه 18 تير 1401
10:24
بهزاد رهبری

خرید دستگاه پرکن اتومات و بسته بندی ترشک، ايران با ظرفيت توليدبالای تولید میوه و محصولات کشاورزی و باغی، برتر جهان در توليد محصولات کشاورزي را دارست. اتلاف درصد بالایی از محصولات کشاورزي ايران را در رتبه نخست ضايعات محصولات ميوه و تره‌بار در دنيا قرار داده است. اين ميزان ضايعات چندین برابر کشورهاي پيشرفته است که سبب هدر رفت سرمايه بزرگي مي‌شود. با ايجاد صنايع تبديلي و توجه به فناوري‌هاي نوين مي‌توان براي کاهش بخش قابل توجهي از اين ضايعات قدم برداشت.

خرید دستگاه پرکن اتومات و بسته بندی ترشک

راه اندازی خط تولید و بسته بندی ترشک در ایران از جمله کارهایی است که دارای سود بالاست و بدلیل استقبال از این فرآورده در رده های سنی مختلف بازار فروش بالایی دارد برای خرید دستگاه های تولید و بسته بندی کیفیت و تضمین خدمات پس از فروش حائز اهمیت است این امر موجب می گردد با خیالی آسوده در راه راه اندازی خط تولید گام برداشته و دستگاه های خریداری شده را مدت طولانی اورهال در خط تولید حفظ نمایید. دستگاه های تولیدی در مجموعه ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز تمام چالش های کیفی را پشت سر نهاده است و علاوه بر عرضه با کیفیت بالا دارای قیمتی مناسب نیز می باشد. با کادر مشاوره ما با شماره هایی که در انتهای مطلب آورده شده است در ارتباط باشید.

توليد ترشک و لواشک صنعتي در ايران

به دو صورت انجام می پذیرد:

1- از طريق ميوه هاي تازه يا برگه خشک شده

2-فرآوری پوره هاي اسپتيک شده ميوه جات در بازار

انواع ترشک و لواشک شامل؛ لواشک های تک ميوه‌اي، دو ميوه‌اي و چندميوه‌اي مي‌باشند. لواشک تک ميوه‌اي به لواشکي گفته مي‌شود که فقط از يک ميوه تهيه شده باشد، مانند لواشک سيب، لواشک آلو و…، لواشک دو ميوه‌اي به لواشکي است که از دو ميوه تهيه شده باشد مانند لواشک انار و سيب و….، لواشک چند ميوه‌اي از بيش از دو ميوه تهيه شده است. در تهيه انواع لواشک و ترشک از ميوه‌هايي همانند آلو، آلوچه، گوجه سبز، زرد آلو و برگه آن، هلو و برگه آن، انار، زغال اخته، آلبالو، سيب، گلابي و انگور استفاده می شود که داراي ارزش تغذيه‌اي و خواص درماني فوق العاده هستند و در مراحل مختلف توليد و فراوري ارزش اين مواد پايين نيامده و خواص ميوه‌ها همچنان حفظ مي‎شود.

ماشين آلات و تجهيزات خط توليد ترشک :

مخزن دريافت ميوه، حوضچه وان خيساندن، درام و دوش‌هاي شستشو، سيستم سورتينگ و جداسازي، كانواير انتقال ميوه، آسياب سه تيغ و شش تيغ، ديگ پخت مقدماتي، صافي استيل با مش مورد نظر (تفاله گير)، هسته گير، همزن، ديگ پخت تحت خلاء (اواپراتور) و پاستوريزاتور، ميكسر، تانک استيل ذخيره مواد صاف شده، مخازن تخليه مواد آماده شده، سلفون زن، خشک کن تونلي، سيستم خنک کننده، دستگاه‌هاي برش و ليبل زن، چت پرينت

شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید:

09129212294 مهندس مددخانی

09129593215 مهندس رهبری


[ بازدید : 10 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ماشین آلات خطوط تولید است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]