ارزان ترین دستگاه اتومات پرکن وزنی مایعات

سه شنبه 21 تير 1401
10:18
بهزاد رهبری

ارزان ترین دستگاه اتومات پرکن وزنی مایعات، دستگاه پرکن وزنی با دستگاهی گفته میشود که برای پرکردن ظروف از وزن مایع و جاذبه ثقلی بهره می برد. برای مایعات رقیق که ویسکوزیته پایین دارند و در دما و شرایط محیطی روان و سیال هستند راه اندازی دستگاه پرکن ثقلی مقرون به صرفه خواهد بود. این دستگاه پرکن و پرکاربرد در صنایع مختلف به کار گرفته میشود. از صنایع غذایی و دارویی، شیمیایی و بهداشتی، صنایع ساختمانی و تولیدی و هرجا که برای پرکردن ظروف مایعی رقیق برای عرضه به بازار تولید شده باشد.

ارزان ترین دستگاه اتومات پرکن وزنی مایعات

دستگاه پرکن وزنی از جمله ارزان ترین دستگاه های موجود برای خط تولید است زیرا در فرایند و مکانیزم کاربردی از راهکاری ساده برای کارکرد آن استفاده شده است و از سیلندر پیستون یا پمپ در طراحی این دستگاه خبری نیست. با این وجود تعداد نازل ها بنا بر حجم تولید ونیاز کارگاهی متغیر است و در برخی موارد در طراحی این دستگاه بنا بر سلیقه مشتری تغییراتی صورت خواهد پذیرفت که بر قیمت نهایی تاثیر گذار خواهد بود. به هر روی برای اطلاع از قیمت روز این دستگاه بهتر است با مشاوره کادر فروش نهاد صنعت پیشگام البرز در ارتباط باشیدتا دستگاهی در خور تولید خود تهیه نمایید.

مکانیسم کار دستگاه پرکن مایعات رقیق ثقلی

مکانیسم کار دستگاه پرکن مایعات رقیق ثقلی (Gravity Liquid Filling) بسیار ساده است، مایع رقیق در مخزنی در سطحی بالاتر از دستگاه قرارمی گیردتا بوسیله اتصالات به نازل یا نازلهایی که در سطح پایین تری از مخزن قراردارند متصل گردد. با باز شدن نازل فشار ثقل و وزن مایع مخزن باعث جاری شدن مایع به سمت پایین می گردد.در زیر نازل ها ظروف قرار گرفته و با کنترل زمان باز بودن نازل حجم مایع وارد شده به داخل ظرف یا بطری کنترل می گردد.

برای جلوگیری از خطا در هنگام پرکردن ظروف می بایست حجم مایع موجود در مخزن تغذیه دستگاه دایماً ثابت نگاه داشته شود تا فشار پشت نازل و در نتیجه دبی نازل تغییر نکند. کنترل سطح مایع داخل مخزن وسیله شناور و یا سنسور های کنترل سطح انجام می گیرد.

کابرد دستگاه پرکن اتوماتیک وزنی :

دستگاه مورد بحث برای پر کردن انواع مایعات رقیق در ظروف مختلف بکار می رود. تعریفی که برای مایعات وجود دارد که حداکثر ویسکوزیته آنها کمتر از ویسکوزیته روغن زیتون باشد. از این دستگاه برای پر کردن ظروف برای مایعات رقیق با درصد غلظت پایین مثل آب معدنی، اسید، دوغ، باتری، نوشیدنی های طعم دار، مایعات شیمیایی، غذایی و دارویی و.. استفاده می شود. دستگاه پرکن مایعات رقیق که به پرکن ثقلی معروف است از انواع دستگاه های صنایع غذایی می باشد و کارکرد آن بدون پمپ یا موتور و بر اساس نیروی جاذبه زمین (ثقل) می باشد.

مشاوره و خرید دستگاه پرکن اتوماتیک وزنی :

پیشنهاد ما تهیه و راه اندازی دستگاه پرکن مایعات ثقلی از مجموعه ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز است کیفیت ، نوآوری و تنوع محصول در این مجموعه بیانگر تجربه سالیان دراز تولید و عرضه ماشین آلات خط تولید و بسته بندی است .

شماره تماس جهت مشاوره و خرید :

09129593215 مهندس رهبری

09129212294 مهندس مددخانی



[ بازدید : 36 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ماشین آلات خطوط تولید است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]