ارزان ترین دستگاه پرکن اتوماتیک چرخشی

يکشنبه 26 تير 1401
13:49
بهزاد رهبری

ارزان ترین دستگاه پرکن اتوماتیک چرخشی، در خط تولید و بسته بندی مواد، دستگاه های پرکن اتوماتیک دارای بیشترین کاربرد هستند این دستگاه های پرکن جهت انتقال و جابجایی مواد از منیع ذخیره به ظروف بسته بندی را تسهیل می کنند با استفاده از دستگاه های پرکن دورریز مواد تولیدی کم می شود و مواد تولیدی با سرعت بالاتری بسته بندی و برای عرضه به بازار آماده می گردند.

ارزان ترین دستگاه پرکن اتوماتیک چرخشی

دستگاه های پرکن در دو نوع خطی و روتاری تولید و عرضه می شوند. دستگاه های خطی در فضا های بزرگ کارگاهی کاربرد دارند اما برای فضای کوچک در کارگاه های تولیدی استفاده از دستگاه های روتاری یا چرخشی گزینه مناسب تری است. دستگاه های تولیدی در شرکت نهاد صنعت پیشگام البرز دارای بهترین کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی است در عین حال دارای قیمتی مناسب است و با گارانتی 24 ماهه و پشتبانی تامین قطعات 10 ساله ارائه گردیده است.

مکانیزم عملکردی دستگاه های پرکن چرخشی در خط تولید و بسته بندی:

دستگاه های پرکن چرخشی در خط تولید و بسته بندی دارای سینی چرخان است که با شروع بکار دستگاه از طریق نوار نقاله تعبیه شده در خط تولید ظروف بسته بندی را به زیر نازل های دستگاه قرار می دهد این ظروف توسط نازل ها پر و توسط دستگاه در بند تعبیه شده بر روی دستگاه به صورت اتوماتیک درب گذاری می گردند با هربار چرخش این سینی ظروف جدید جایگزین ظروف پر شده قبلی می گردند و بدین سان پرکن اتوماتیک در مدت زمانی کوتاه و با دقتی بالا بدون دورریز و هدر رفت مواد ظروف بسته بندی را پر و درب گذاری خواهد نمود.

دستگاه های چرخشی برای پرکن ظروف متفاوت :

اين نوع دستگاه هاي پر کن بسته به نوع کارکرد و مکانيسم شان، کاربردهاي متنوعي دارند. دستگاه های پرکن میتو.انند انواع مایعات را در ظروف متفاوت پرکنند و براساس طبقه بندی زیر طراحی و عرضه می گردند.

دستگاه پرکن مايعات غليظ

دستگاه پرکن مايعات رقيق

دستگاه پر کن مايعات کوچک

دستگاه پرکن پودري

دستگاه پرکن ليواني

ویژگی های دستگاه های روتاری یا چرخشی :

دستگاه پرکن مايعات روتاري داراي ويژگي‌هايي است که شايد بتوان گفت به عنوان يک مزيت آن را از ساير دستگاه‌هاي پرکن متمايز مي‌کند. اين ويژگي‌ها شامل موارد زير است: ايجاد يک وضعيت کاملا بهداشتي حين بسته بندي مواد مختلف ، پرکردن و درب گذاري توسط يک دستگاه ، عدم نياز به تعويض، تنظيم و باز کردن قطعات مختلف دستگاه براي پر کردن چند ظرف

طراحی و مشاوره خرید دستگاه پرکن روتاری :

09129212294 مهندس مددخانی

09129593215 مهندس رهبری


[ بازدید : 9 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ماشین آلات خطوط تولید است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]