قیمت روز دستگاه شیرینگ پک بسته بندی موادغذایی

چهارشنبه 11 خرداد 1401
13:53
بهزاد رهبری

قیمت روز دستگاه شیرینگ پک بسته بندی موادغذایی، شیرینگ پک؛ یکی از اصلی ترین دستگاه های خط تولید صنایع غذایی، دارویی و شیمیایی می باشد. قیمت پایین، سرعت بالا در بسته بندی و کارایی بسیار مناسب، شیرینگ پک را به یکی از دستگاه های اصلی خطوط تولید تبدیل کرده است. با توجه به اینکه مواد غذایی به طور مستقیم با سلامت انسان ارتباط دارد، پلمپ و بسته بندی مواد غذایی به وسیله دستگاه شیرینگ اهمیت زیادی پیدا می‌کند.

قیمت روز دستگاه شیرینگ پک بسته بندی موادغذایی

بسته بندی به وسیله ی نایلون شیرینگ یکی از ارزان ترین و سریع ترین روش های بسته بندی محسوب می شود. به کمک این روش بسته بندی می توان انواع مواد غذایی نظیر نوشابه، آب معدنی، شیر، دوغ، ظرف های غذا و … را بسته بندی کرد. همچنین میتوان به کمک دستگاه شیرینگ پک مواد غذایی مواردی دیگری نظیر بسته های خرما، کلوچه و بیسکویت را نیز بسته بندی کرد. این دستگاه دارای مدل های مختلفی است و هر کدام دارای یک سری قابلیت ها و مشخصات منحصر به فرد هستند که این موارد هم روی قیمت آنها تاثیر گذار است وبا توجه به نوسانات بازار نمیتوان قیمت ثابتی برای دستگاه شیرینگ پک تعیین کرد.

عملکرد دستگاه شیرینگ پک به چه صورت است؟

دستگاه شرینک پک به عنوان اولین قدم با میزان مشخصی از فیلم یا رول پلاستیکی شیرینگ محصول مورد نظر را در برگرفته و پس از آن به کمک نوار نقاله، آن را به درون کوره انتقال می دهد. حرارت درون کوره سبب نرم و پخته شدن این روکش می شود و با توجه به حالت جمع شدگی که به خود می گیرد به خوبی محصول را احاطه می نماید. پس از قرارگیری فیلم شیرینگ در مقابل حرارت، این بار در بخش انتهایی کوره فن خنک کننده ای وجود دارد که به بسته حرارت دیده هوا می دمد. اکنون شرینگ به اتمام رسیده و محصولات درون پوششی شفاف پلاستیکی قرار داده می شوند.

شرکت توليدي نهاد صنعت پيشگام البرز با بهره گيري از کادري مجرب و کارآزموده و نيروي جوان و خلاق احداث خطوط توليد را فراهم آورده. تمامي دستگاههاي توليدي داراي ضمانت و گارانتي 24 ماهه و پشتيباني قطعات و لوازم يدکي10 ساله ميباشد.

سرمايه گذار محترم از ابتداي شروع فعاليت ميتوانند با مشاوره با کادر متخصص خلاق و متعهد شرکت نهاد صنعت پيشگام البرز با اطمينان براي احداث خط توليد و دستگاه شیرینگ پک بسته بندی مواد غذایی مورد نظر خود گام بردارد.

شماره تماس جهت مشاوره و خريد :

09129212294 مهندس مددخاني

09129593215 مهندس رهبري





[ بازدید : 14 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ماشین آلات خطوط تولید است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]