دستگاه پرکن ثقلی اتوماتیک کود شیمیایی مایع

پنجشنبه 20 مرداد 1401
11:31
بهزاد رهبری

دستگاه پرکن ثقلی اتوماتیک کود شیمیایی مایع، افزايش رو به رشد جمعيت و نياز بيشتر بشر به توليدات کشاورزي و باغی ، استفاده از سموم و کودها براي بهره وري بیشتر درتولید محصولات کشاورزي از جمله ضروریات صنایع قرار داده است . مواد پتروشيمي مورد استفاده در تولید کود شیمیایی که شامل اسيد فسفريک ،آمونياک، نيترات آمونيوم و سولفات پتاسيم همگي در داخل کشور قابل تامين است. بنابراین راه اندازی خط تولید و بسته بندی کودهای شیمیایی چالش تهیه مواد اولیه را نخواهد داشت و تامین دستگاه هایی باکیفیت مناسب راه را برای سودآوری این کسب و کار خواهد گشود.

دستگاه پرکن ثقلی اتوماتیک کود شیمیایی مایع

در خط تولید مایعات، دستگاه پرکن مايعات سبب بالا رفتن دقت در بسته‌بندي و افزايش بهره‌وري خطوط توليد خواهد شد. از مهمترين نيازهاي خطوط توليد در زمان بسته‌بندي ريختن مايعات در ظروف و بطري‌ها مي‌باشد که با استفاده از دستگاه پرکن مايعات اين عمل ضمن برخورداري از دقت و سرعت بالا، به صورت ساده، موثر و بدون دردسر انجام مي‌گیرد. دستگاه های پرکن مایعات به منظور تزریق و پرکردن انواع مايعات غليظ و رقيق در ظروف مختلف استفاده مي‌شوند.

پیداست که برای پرکردن مایعات رقیق مکانیزم ساده تری در دستگاه ها تعبیه می شوند و به نسبت دستگاه های پرکن مایعات غلیظ که از سیلندر پیستون و پمپ جهت تزریق مواد بکار گرفته می شود، قیمت مناسب تری دارند.

دستگاه های پرکن بدون در نظر گرفتن مکانیزم عملکردی و نوع مایعی که برای تزریق به ظروف استفاده می شوند با عملکرد اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک و در برخی موارد بصورت دستی طراحی می گردند. پر واضح است که دستگاه های اتوماتیک راندمان تولید را بدلیل سرعت بالاتر و عدم استفاده از نیروی انسانی و دقت بالای تزریق بدون هدر رفت مواد،بالا خواهند برد و سود آوری بیشتری نصیب تولید کننده خواهد نمود.

مکانیزم عملکردی دستگاه های پرکن مایعات :

دستگاه پرکن مايعات رقيق ثقلي

دستگاه پرکن مايعات رقيق ثقلي جهت پرکردن ظروف انواع مايعات رقيق که دارای ویسکوزیته پایینی هستند، مناسب مي‎ باشد. از جمله مواد و مايعاتي که با استفاده از اين دستگاه پر مي‌گردند مي‌توان به موارد زير اشاره کرد:

انواع شوينده‌ها (شيشه شور، سفيد کننده، جرم گير و…)

انواع حلال‌ها (تينر، الکل، استون و…)

انواع مايعات شيميايي (اسيدها، آب اکسيژنه، ضد يخ، کودهاي مايع و…)

انواع مايعات خوراکي (دوغ، آب، عرقيجات، سرکه، آب ميوه و…)

دستگاه پرکن مايعات پمپي

دستگاه پرکن مايعات پمپي یا سیلندر پیستونی جهت تزریق و پرکردن مايعات رقيق و غليظ استفاده مي‌گردد. پرکن‌هاي پمپي براي محصولاتی که دارای حساسیت های تولید یا باارزش بالاتر هستند استفاده می شوند. موادي مانند گريس که داراي غلظت و چسبندگي بالايي هستند ودر شرایط عادی و محیط بصورت سیال و روان نیستند را با استفاده از مکانيزم پرکن پمپ تزريق مي‌نمايند. در پرکن مايعات غليظ عمليات پرکنندگي از کف انجام مي‌گردد تا حباب و فاصله در ظروف ايجاد نشود.

شماره تماس واحد فروش ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز جهت مشاوره و خرید :

09129212294 مهندس مددخانی

09129593215 مهندس رهبری


[ بازدید : 10 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ماشین آلات خطوط تولید است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]