قیمت دستگاه خط تولید گرانول پلاستیک

دوشنبه 16 خرداد 1401
16:15
بهزاد رهبری

قیمت دستگاه خط تولید گرانول پلاستیک،گرانول اسم پلیمر خاصی نیست و شکلی از پلیمر است که از حالت پودری به شکل دانه‌دانه در آمده است. ماده اولیه برای دستگاه های تزریق پلاستیک همین گرانول است به دلیل گستردگی استفاده از پلاستیک در زندگی روزمره و کاربرد آن در مصارف متفاوت تولید گرانول از سودآورترین کسب و کارهای زود بازده موجود است که میتوان در بازار پر رونق آن جایگاهی برای خود فراهم آورد.

قیمت دستگاه خط تولید گرانول پلاستیک

دلیل استفاده از گرانول، سهولت استفاده در تولید است؛ پودرها در هوا پراکنده می‌شوند و علاوه بر آلودگی محیط کارگاه و مشکلات تنفسی که ایجاد می‌کنند، میزان زیادی از ماده نیز هدر می‌رود، ولی گرانول این دردسرها را ندارد. علاوه بر این، سیستم دستگاه‌های شکل‌دهی پلاستیک به گونه‌ای طراحی شده است که بهتر است مواد اولیه آن به شکل گرانول باشد. بنابراین تولیدکننده‌ها ترجیح می‌دهند به جای استفاده از حالت پودری، از شکل گرانولی آن استفاده کنند. برای تولید محصولات پلیمری از گرانول، ابتدا باید آن را ذوب و سپس شکل‌دهی کرد.

تولید گرانول

برای تولید گرانول، زمانی که پلیمر تولید می‌شود، در دستگاه اکسترودر (چیزی شبیه چرخ گوشت) ذوب می‌شود و در سر اکسترودر یک کاتر یا چیزی شبیه آن تعبیه شده است که پلیمر خروجی را مرتبا قطع می‌کند و گرانول تولید می‌شود.

یکی از مهم‌ترین کاربردهای گرانول سازی در صنعت استفاده مجدد از ضایعات پلاستیکی در تولید محصولات جدید است. مواد پلاستیکی درصد زیادی از حجم زباله های تولیدی در سطح جهان را به خود اختصاص می‌دهند و تولید گرانول از زباله های پلاستیکی در حفظ محیط زیست و پاکسازی زمین از انباشت زباله کمک شایانی خواهد بود.

پلاستیک های خرد شده پس از اینکه در اکسترودر ذوب شدند از صافی با سوراخ های ریز عبور کرده و خارج می گردند. سپس در همان شکل مذاب توسط تیغه با سرعت زیاد برش می خورند. و هم زمان به وسیله یک مکنده، مکیده می شوند. سر انجام پس از اینکه از مسیر های لوله ای عبور کرد خنک و خشک می گردد. سپس محصول وارد مخزن بزرگ تر شده و باعث می شود فشار دستگاه افت کند. بر اثر این افت فشار، گرانول هایی که سنگین تر هستند به قسمت پایین مخزن سقوط می کنند و هوا از بالای آن ها خارج می گردد.


شرکت توليدي نهاد صنعت پيشگام البرز با بهره گيري از کادري مجرب و کارآزموده و نيروي جوان و خلاق احداث خطوط توليد را فراهم آورده. تمامي دستگاههاي توليدي داراي ضمانت و گارانتي 24 ماهه و پشتيباني قطعات و لوازم يدکي10 ساله ميباشد.

سرمايه گذار محترم از ابتداي شروع فعاليت ميتوانند با مشاوره با کادر متخصص خلاق و متعهد شرکت نهاد صنعت پيشگام البرز با اطمينان براي احداث خط توليد گرانول پلاستیک گام بردارد.

شماره تماس جهت مشاوره و خريد :

09129212294 مهندس مددخاني

09129593215 مهندس رهبري




[ بازدید : 15 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ماشین آلات خطوط تولید است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]