خرید دستگاه تولید میوه خشک ارزان

سه شنبه 17 خرداد 1401
9:03
بهزاد رهبری

خرید دستگاه تولید میوه خشک ارزان، تولید میوه خشک یکی از کسب‌وکارهای پرسود و پرطرفدار در دنیا است. صنعت تولید میوه خشک قدمتی در حدود ۳۷۰۰ سال در کشورهای خاورمیانه مانند ایران، عراق، ترکیه و سوریه و همینطور کشور مصر دارد. خشک‌کردن میوه از راه‌های پیش‌گیری از فساد میوه است که باعث ماندگاری بالای آن می‌شود. این روش همچنین حجم میوه را کاهش می‌دهد و از هزینه‌های حمل‌ونقل، نگهداری و بسته‌بندی می‌کاهد. تهیه چیپس میوه توجیه اقتصادی بالایی دارد و دلیل آن میزان درخواست بالای مشتریان ایرانی است.

خرید دستگاه تولید میوه خشک ارزان

دستگاه‌های میوه‌خشک‌کن به سه صورت صنعتی، کارگاهی و خانگی تولید می‌شوند. در هر سه نوع، شما از این دستگاه‌ها هم برای تولید میوه خشک و هم برای تولید سبزی خشک می‌توانید بهره ببرید. دستگاه‌های میوه‌خشک‌کن کارگاهی عموما از نوع کابینتی هستند. بعضی از این دستگاه‌ها طی ۸ ساعت کاری حدود ۲۵۰ تا ۳۰۰ کیلوگرم میوه خشک تولید می‌کنند. مدل‌های صنعتی این دستگاه در مدل‌های کابینتی و کانتینیوس یا تونلی تولید می‌شوند. طراحی و راه اندازی خط تولید میوه خشک با توجه به تولید روزانه و مساحت کارگاهی میتواند با قیمت متغیر عرضه گردد .

معرفی دستگاه های مورد نیاز برای راه اندازی خط تولید میوه خشک

وان شستشو اتومات میوه و سبزیجات

این دستگاه برای شستشو میوه و سبزیجات مورد استفاده قرار می گیرد و به صورت کاملا اتوماتیک عمل می کند.

برای شستشوی محصولات به صورت چند مرحله ای باید به تعداد مراحل، وان شستشو تهیه کرد.

دستگاه اسلایسر

دستگاه اسلایسر آراد ماشین در دو مدل دستی و برقی قابل ارائه به مشتریان است. این دستگاه دارای تیغه های مختلفی جهت ورقه ای، خلال، پوره و نگین کردن انواع میوه و صیفی جات است

دستگاه خشک کن

دستگاه های خشک کن کابینی و تونلی را برای خشک کردن محصولات مختلفی نظیر میوه ها ، سبزیجات، گوشت، جلبک، کرم میلورم، کشک، صیفی جات، ماهی و میگو، گیاهان دارویی وغیره تولید می کند.

دستگاه های خشک کن کابینی

دستگاه های خشک کن کابینی در مدل های مختلف مینور(خانگی)، مینی(نیمه صنعتی)، تک کابین، دو کابین و سه کابین(صنعتی) ساخته می شوند. دستگاه های خشک کن آراد ماشین به صورت هوشمند عمل می کنند و دارای سنسور رطوبت و دما هستند.

دستگاه های خشک کن تونلی

دستگاه خشک کن تونلی برای ظرفیت های بالای تولید میوه خشک استفاده می شود. این دستگاه ب سرعت بیشتری محصولات را خشک می کند و از قیمت بالاتری نیز برخوردار است.

دستگاه های بسته بندی

برای بسته بندی محصولاتی نظیر میوه خشک دستگاه های مختلفی وجود دارند و با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید، تناژ تولید محصول مورد نظر و نوع بسته بندی دلخواه دستگاه بسته بندی مورد نظر را انتخاب می کنید.

دستگاه های توزین، دستگاه ساشه،، انواع دستگاه پرکن، دستگاه دوخت و دستگاه سیل برای بسته بندی میوه خشک مورد استفاده قرار می گیرند.

اگر قصد دارید بسته بندی را درون ظروف پلاستیکی انجام دهید جهت پرس کردن در ظروف باید از دستگاه سیل وکیوم استفاده کنید.

برخی از این دستگاه‌ها اتوماتیک هستند و برخی دیگر دستی می‌باشند و تعداد نیروی انسانی مورد نیاز بنابر شرایطی که دارد می‌تواند متفاوت باشد.


شرکت صنعتی نهاد صنعت پیشگام البرز با کادری جوان ، متخصص و خلاق در این گام قدم برداشته و با طراحی و ساخت انواع ماشین آلت خطوط تولید دین خود را به کشور و هم میهنان عزیز ادا نماید . کارشناسان خبره شرکت نهاد صنعت پیشگام البرز در تمامی مراحل از طراحی تا بهره بردای و راه اندازی با مشاوره رایگان در خدمت به سرمایه گذار محترم خواهند بود.

تمامی خطوط تولیدی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش 24 ماهه و پشتیبانی تامین قطعات 10 ساله می باشد . با مطالعه در بازار کسب و کار و مشاوره با پرسنل شرکت میتوانید کسب و کار پر سود خود را راه اندازی نمایید و گامی استوار به سوی هدف خود بردارید .

شماره تماس جهت مشاوره و خرید دستگاه میوه خشک کن :

09129212294 مهندس مددخانی

09129593215 مهندس رهبری



[ بازدید : 14 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ماشین آلات خطوط تولید است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]