خرید دستگاه خط تولید ارده ارزان در ایران

چهارشنبه 18 خرداد 1401
12:58
بهزاد رهبری

خرید دستگاه خط تولید ارده ارزان در ایران، کنجد یکی از قدیمی‌ترین دانه‌هایی است که در بین دانه‏‌ها جزو سرشارترین منابع روغنى محسوب می‌شود. این دانه منبع غنى از پروتئین بوده و ارزش غذایى بالایى دارد. هر قاشق غذاخوری آن تأمین‌کننده ۱۴ درصد از نیاز روزانه به کلسیم است. به‌علاوه با مصرف ۵۰ گرم از آن ۲۵ درصد از نیاز روزانه به اسید فولیک نیز رفع خواهد شد. بیشترین مصرف آن در وعده صبحانه است و بدلیل مصرف بالای آن در ایران راه اندازی خط تولید ارده دارای توجیه اقتصادی است.

خرید دستگاه خط تولید ارده ارزان در ایران

ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز، در زمینه ی تولید ماشین آلات خط تولید حلوا ارده، دارای تخصص کافی و سابقه ی دراز مدت می باشد و به طور حتم، عرضه کننده ی ماشین آلات خط تولید با استانداردهای قابل قبول می باشد. تمامي دستگاه هاي ماشين سازي نهاد صنعت پيشگام البرز با کيفيت ترين يراق آلات توليد ميشوند و قيمت مناسبي دارند اما نسبت به نوسانات بازار نميتوان قيمت ثابتي براي ماشین آلات و دستگاه تولید ارده تعيين کرد.

همچنين اين دستگاه داراي مدل هاي مختلفي است و هر کدام داراي يک سري قابليت ها و مشخصات منحصر به فرد هستند که اين موارد هم روي قيمت آنها تاثير گذار است. دستگاه هاي توليدي داراي ضمانت و گارانتي 24 ماهه و پشتيباني قطعات و لوازم يدکي10 ساله مي باشد. مشاوره ، طراحی و نصب و راه اندازی خطوط تولیدی رایگان می باشند.

مراحل تولید ارده از دانه کنجد :

ابتدا کنجد را به مدت هشت ساعت در اب خیس میدهند، کنجد را که از اب جدا میکنند و کنجد خیس خورده را درون دستگاه پوست کنده میریزند که به واسطه ظربه و فشاری که در ان دستگاه وجود دارد پوستها از کنجد ها جدا شود. کنجد را درون محلول آب نمک می ریزند تا پوسته های جدا شده ته نشین شوند. کنجد هایی که از پوست جدا شده را با اب درون دستگاه های مخصوص میشورند تا از هرگونه نمک عاری شوند.

کنجد شسته شده را به درون دستگاه سانتریفوژ متقل میکنند تا اب ان کاملا گرفته شود، نوبت به بو دادن کنجد ها می رسد که کنجد ها را درون ظرف های مخصوص دو جداره بو میدهند. بعد از خشک شدن، انها را به دستگاه اسیاب منتقل میکنند و بعد از اسیاب ارد و روغن را جدا میکنند. شکر و کلوگز مایع را درون دیگ های بزرگ میریزند و روی حرارت قرار میدهند، تا شکر کاملا اب شود و با هم مخلوط شود.

زمان حل شدن شکر در گلوکز معمولا یک ساعت و نیم است، اما بعد از گذشت نیم ساعت به ان اب چوبک اضافه میکنند تا به رنگ سفید در بیاید. بعد از انجام مراحل گفته شده ارده را با شکر مخلوط میکنند که این کار در دیگ های بزرگ و با پاور انجام میشود. برای بالا رفتن کیفیت حلوا ارده مقداری گلوکز در اخر به ان اضافه میکنند که باعث میشود شیرینی ان کم شده و به صورت نخ در بیایند.

شماره تماس جهت مشاوره، خريد و راه اندازی خط تولید ارده :

09129212294 مهندس مددخاني

09129593215 مهندس رهبري


[ بازدید : 14 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ماشین آلات خطوط تولید است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]