فروش دستگاه پرکننده کوچک مایعات خانگی

دوشنبه 11 مهر 1401
14:49
بهزاد رهبری

فروش دستگاه پرکننده کوچک مایعات خانگی، دستگاه های پرکن مایعات که از پرکاربردترین ماشین آلات خط تولید و بسته بندی هستند در صنایع مختلف بهکار گرفته می شوند. این دستگاه ها با نقشی پر رنگ در بسته بندی مواد، کار تزریق مایع درون ظروف بسته بندی را با سرعت و دقتی بالا انجام می دهند. دستگاه های پرکن خانگی در ابعادی کوچک با همان مکانیزم دستگاه های پرکن صنعتی طراحی و جهت رونق کسب و کارهای خانگی عرضه شده اند.

فروش دستگاه پرکننده کوچک مایعات خانگی

دستگاه های پرکن مایعات که در ابعادی کوچک طراحی گشته اند بسته به مکانیزم عملکرد و نوع متریال بکار رفته در ساخت و سیستم خودکار یا دستی بودن آنها قیمت گذاری می شوند. این دستگاه ها در شرکت ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز طراحی و عرضه می گردند و تمام چالش های کنترل کیفیت را با موفقیت طی نموده اند. تمامی ماشین آلات دارای گارانتی 24 ماهه و پشتیبانی تامین قطعات 10 ساله می باشند.

دستگاه پرکن مايعات خانگي چيست؟

دستگاه پرکن مايعات کوچک يا خانگي در مدل‌ها و انواع مختلفي ساخته مي‌شوند. تکنولوژي ساخت و نحوه عملکرد اين دستگاه‌ها بصورت پمپي، پيستوني و برقي مي‌باشد. قيمت دستگاه پرکن مايعات کوچک در مقايسه با دستگاه‌هاي پرکن صنعتي در حجم‌هاي بالا بسيار به صرفه‌تر است و براي شروع کسب و کارهاي مختلف مناسب مي‌باشد.

دستگاه پرکن مایعات خانگي، ابعاد کوچکی نسبت به دستگاه های پرکن صنعتی دارد و به راحتي قابل حمل و جابجايي است. همچنين مي‌توانيد آن را روي ميز قرار دهيد و به راحتي در فضاي کوچکي از آن استفاده کنيد. اين دستگاه معمولاً براي مايعات نوشيدني و مواد غذايي مورد استفاده قرار مي‌گيرد. همچنين مي‌توان انواع مواد آرايشي و بهداشتي، شوينده‌ها و صابون‌هاي مايع را نيز توسط پرکن مايعات خانگي در حجم کم و به راحتي داخل ظرف پرکرد. استفاده از اين دستگاه ها موجب بالا رفتن دقت و سرعت توليد کارخانجات و کارگاه‌ها شده است.

دستگاه پرکن مایعات دستي:

در توليد بدنه اين دستگاه از جنس PVC بهره مي برند و به همين دليل براي بسته بندي مايعات اسيدي و خورنده نيز مناسب مي باشد. طراحي آن به گونه اي است که دماي داخل مخزن قابل تنظيم مي باشد و داراي تجهيزات خاصي همچون همزن و اسکرابر مي باشد. تعداد نازل هاي اين دستگاه مي تواند تک نازل و يا چند نازل باشد.
اين دستگاه مجهز به سيستم کنترل تايمر ديجيتال پيشرفته بوده و داراي فرمان پدالي مي باشد که براي استفاده از آن نياز به يک اپراتور مي باشد و به اين صورت است که با فشردن پدال، عمليات پر کردن بطري ها شروع مي شود.
براي خريد دستگاه پرکن مايعات مناسب در راستاي هدف و محصول خود، بايد به عوامل زير دقت کنيد:
- حجم توليد روزانه
- -حجم ظرف محصول
- ميزان غلظت مايع
- ميزان خورندگي مايع

شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید :

091292212294 مهندس مددخانی

09129593215 مهندس رهبری




[ بازدید : 18 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ماشین آلات خطوط تولید است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]