قیمت دستگاه ارزان پرکن روغن ترمز خودرو

يکشنبه 17 مهر 1401
8:57
بهزاد رهبری

قیمت دستگاه ارزان پرکن روغن ترمز خودرو، دستگاه پرکن مایعات در خط تولید و بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرند این دستگاه ها به دلیل دقت بالایی که در تزریق مایعدرون ظروف بسته بندی دارند مانع از هدر رفت مواد می گردند همچنین سرعت بالای تزریق می تواند سرغت خط تولید را بالا ببرد، در مجموع راندمان تولید بطرز قابل توجهی افزایش می یابد. برای راه اندازی خط تولید روغن ترمز، از الزامات بهره برداری دستگاه پرکن خواهد بود.

قیمت دستگاه ارزان پرکن روغن ترمز خودرو

به کارگیری دستگاه پر کن روغن موتور اتوماتیک، باعث کاهش هزینه های تولید می شود زیرا به واسطه استفاده از این دستگاه، نیاز به نیروی انسانی به حداقل می رسد و تمام مراحل مرتبط به لیبل زدن (برچسب زنی) و یا درب بندی به طور اتوماتیک انجام می گیرد. قیمت دستگاه با متریال به کار گرفته شده در ساخت و تعداد نازل تعبیه شده و امکاناتی که بر روی دستگاه طراحی می گردد، تعیین می گردد.

شرکت ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز، ماشین آلاتی با قیمت مناسب و با استانداردهای جهانی طراحی و عرضه می نماید که دارای گارانتی 24 ماهه و پشتیبانی تامین قطعات 10 ساله می باشند. برای کسب اطلاع از مکانیزم دستگاه پرکن و قیمت دستگاه ها با مشاورین مجرب مجموعه در تماس باشید. شماره خطوط ارتباطی در انتهای مطلب آورده شده اند.

دستگاه پرکن روغن ترمز :

دستگاه پرکن روغن موتور به گونه ای ساخته می شود که تعداد نازل های دستگاه را می توان برحسب ظرفیت تولید کارخانه و ظرفیت بسته بندی دستگاه پرکن ساخت و تنظیم نمود. دستگاه پرکن دارای بدنه ساخته شده از جنس استیل بوده و برای افزایش راندمان کاری و سریع تر انجام شدن عمل پرکردن ظروف هم قسمت ابتدایی و هم قسمت انتهایی یا خروجی دستگاه دارای نوار نقاله می باشد.

چگونگی تنظیم قرار گیری ظروف در محل نازل ها توسط قسمت کنترلی دستگاه انجام می گیرد. دستگاه پرکن روغن ترمز از سری دستگاه‌های پرکن مایعات غلیظ است که برای پر کردن ترمز روغن در ظروف با حجم‌های متفاوت کاربرد دارد. البته دستگاه‌های پرکن مایعات غلیظ تنها برای پر کردن روغن ترمز کاربرد ندارند و از این دستگاه برای پر کردن ظروف با مایعاتی با غلظت بالا استفاده می‌شود.

مایعات غلیظ ویسکوزیته بالا :

مواد و مایعاتی که گرانروی یا ویسکوزیته زیادی دارند با استفاده از دستگاه پرکن مواد غلیظ پر می‌گردند. ویسکوزیته را می‌توان مقاومت مایع و ماده در مقابل جاری شدن تعریف نمود. فرآیند تزریق در این مواد به شکل پر کردن از کف ظرف می‌باشد. با این عمل ظرف کاملا پر می‌گردد و در آن حبابی ایجاد نمی‌شود. تمام موادی مانند عسل که ویسکوزیته بالایی دارند شامل طیف مایعات غلیظ می‌باشند. از جمله مواد و مایعات غلیظی که برای آن‌ها از این دستگاه استفاده می‌گردد ژل خوراکی، روغن‌های صنعتی و خوراکی، انواع شربت غلیظ و … می‌باشند.

شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید :

09129593215 مهندس رهبری

09129212294 مهندس مددخانی


[ بازدید : 15 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ماشین آلات خطوط تولید است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]