خرید دستگاه پرکن اتوماتیک عسل ارگانیک

پنجشنبه 21 مهر 1401
11:45
بهزاد رهبری

خرید دستگاه پرکن اتوماتیک عسل ارگانیک، دستگاه پرکن مایعات غلیظ مورد استفاده در تزریق عسل درون ظروف بسته بندی از جمله پرکاربردترین دستگاه های خط تولید و بسته بندی در صنایع می باشند. این دستگاه ها با سرعت و دقت بالا عمل تزریق را انجام می دهند. این دستگاه ها سبب کاهش چشمگیر دخالت نیروی انسانی و استفاده از نیروی بدنی می شوند. این مورد نتیجه اش افزایش سرعت کار و به بیان بهتر افزایش سرعت پر کردن پی در پی ظروف می باشد.


خرید دستگاه پرکن اتوماتیک عسل ارگانیک

دستگاه های پرکن مایعات غلیظ مورد استفاده برای تزریق عسل درون ظروف استفاده می گردد. این دستگاه ها با تعداد نازل های متغیر قابل تغییرند. برای کسب اطلاع از عملکرد و آخرین قیمت دستگاه ها با مشاورین مجموعه ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز با شماره های مندرج در انتهای مطلب در ارتباط باشید. تمامی ماشین آلات تولیدی در شرکت نهاد صنعت پیشگام البرز دارای گارانتی 24 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله می باشند.

انواع دستگاه پرکن عسل و عملکرد :

دستگاه های پرکن به دو شکل اتوماتیک و نیمه اتوماتیک در بازار موجود هستند. بر اساس حجم سیلندر می توان قابلیت پر کردن مایعات غلیظ را برای دستگاه تعیین کرد. این دستگاه به شکل خطی و روتاری قابل طراحی است. دستگاه های روتاری یا چرخشی در کارگاه هایی که فضای کمتری برای تولیدی دارند مورد استفاده قرار می گیرند.

مکانیسم عملکرد دستگاه پرکن سیلندر پیستونی

نحوه کار این نوع دستگاه پرکن مایعات بدین صورت است که سیلندرهایی بسته به تعداد نازل ها با حجم های کاملاً یکسان ساخته و بر روی دستگاه سوار می گردد. این سیلندر ها به شیرهایی دو طرفه مجهز هستند. یک راه شیر به مخزن تغذیه دستگاه مرتبط بوده و راه دوم شیر با نازل در ارتباط می باشند. هنگامی که پیستون به سمت عقب حرکت می کند (لازم به توضیح است که پیستون به دو صورت مکانیکی و یا پنوماتیکی قابلیت حرکت پیدا می کند) درون سیلندر خلا ایجاد شده و همزمان شیری که به مخزن راه دارد باز شده و فشار مکش باعث میشود مواد به داخل سیلندر مکیده شود.

چون حجم سیلندرها کاملا باهم برابر است حجم مواد وارد شده به داخل سیلندرهای دستگاه نیز کاملا با هم برابر می شود. در مرحله دوم پیستون به طرف جلو حرکت کرده و همزمان ورودی مخزن بسته شده و خروجی نازل باز می شود در نتیجه فشار پیستون، مواد داخل سیلندر به داخل نازل و از آنجا به طرف ظرف هدایت می گردد

ویژگی های ماشین پر کن سیلندر پیستونی

جنس بدنه از استنلس استیل است.

تعداد نازل ها می توانند یک تا هشت عدد باشند.

ماشین پر کن سیلندر پیستونی دارای مخزن تمام استیل و حجم آن متناسب با تعداد نازل ها است.

نازل ها بر اساس غلظت مایعات مورد استفاده مشتری ساخته می شوند.

نازل ها آب بند هستند و در صورت نیاز از چکه گیر در آن ها استفاده می شود.

شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید دستگاه پرکن اتوماتیک عسل :

09129212294 مهندس مددخانی

09129593215 مهندس رهبری


[ بازدید : 14 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ماشین آلات خطوط تولید است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]