خرید دستگاه پرکن اتوماتیک حلوا ارده

سه شنبه 26 مهر 1401
12:28
بهزاد رهبری

خرید دستگاه پرکن اتوماتیک حلوا ارده، دستگاه پرکن مايعات يکي از ملزومات صنعتي لازم در زمينه بسته بندي است که با سرعت عمل و دقت بالا عملیات تزریق مایع درون ظروف بسته بندی را انجام می دهد. این دستگاه ها در مدل ها و طرح های مختلف طراحی و تولید می گردند. در خط تولیدو بسته بندی حلوا ارده دستگاه پرکن مایعات غلیظ مورد استفاده قرار می گیرد.


خرید دستگاه پرکن اتوماتیک حلوا ارده

دستگاه های پرکن براساس تعداد نازل هایی که در طراحی دستگاه تعبیه شده اند، جنس و متریال ساخته شده و مکانیزم عملکرد طبقه بندی می شوند. این دستگاه ها با دقت بالایی که دارند گزینه مناسبی برای بسته بندی مایعات تولیدی می باشند. برای انتخاب هر یک از این دستگاه ها نیاز به مطالعه و مشاوره با متخصصین اهل فن است.
شرکت ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز با تکیه بر نیروی جوان و کارآمد خود ارائه مشاوره به سرمایه گذاران را بصورت رایگان بعهده گرفته است. در این راستا می توانید با شماره های مندرج در انتهای مطلب در ارتباط باشید.

انواع دستگاه های پرکن مایعات غلیظ :


براي مايعاتي که چگالي و غلظت بالا دارند و داراي ويسکوزيته بالا هستند از دستگاه پرکن مايعات غليظ استفاده مي شود. تفاوت اين دستگاه با دستگاه پرکن مايعات رقيق در عدم استفاده از نيروي جاذبه براي تزريق مايعات به بسته بندي است. دستگاه هاي پرکن مايعات غليظ براساس سیستم پمپی و یا سیلندر پیستونی عمل می کنند. در سیستم سیلندر پیستونی مایع با دقتی بالا بدون خطا درون مایعات تزریق می گردند.

دستگاه های پرکن جدای از سیستم عملکردی می توانند به صورت اتوماتیک، نیمه اتومات و یا حتی دستی تولید گردند. پر واضح است که سیستم های تمام اتوماتیک بدلیل کارایی بالایی که دارند باعث افزایش سرعت تولید و بالا رفتن راندمان کاری خواهد شد.

دستگاه پرکن حلوا ارده :

دستگاه پرکن ارده به صورت اتومات و نيمه اتومات با تعداد نازل هاي متفاوت به صورت تمام استيل با قابليت شستشو و عملکرد بالا ساخته شده و اين دستگاه در کارخانه ها و کارگاه هاي توليد ارده و حتي مغازه هاي که درحضور مشتري ارده را توليد مي کنند ( در مدل کوچکتر ) بسيار مناسب و کارآمد مي باشد. در واقع، دستگاه پرکن ارده به عنوان يکي از دستگاه هاي پرکن مايعات ( غليظ )، از تجهيزات خطوط توليد صنايع غذايي محسوب مي شود که قابليت پر کردن ديگر مايعات غليظ مانند عسل، مربا، کشک، سس و... در ظروف مختلف را دارا مي باشد.

طرز کار دستگاه پرکن ارده تمام اتوماتيک به صورت زير است:
_ ابتدا ارده توليد شده در مخزن دستگاه پر مي شود.
_ ظروف مورد نظر براي بسته بندي زير نازل هاي دستگاه قرار مي گيرند.
_ همه ظروف توسط اين نازل ها از ارده پر مي شوند.
_ دستگاه پرکن ارده به صورت اتوماتيک درب هاي ظروف را گذاشته و آن ها را مي بندند.


شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید :

09129212294 مهندس مددخانی

09129593215 مهندس رهبری


[ بازدید : 17 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ماشین آلات خطوط تولید است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]