خرید دستگاه پرکن اتوماتیک تخصصی مایعات داروئی

شنبه 12 آذر 1401
11:51
بهزاد رهبری

خرید دستگاه پرکن اتوماتیک تخصصی مایعات داروئی، صنايع مختلف از جمله صنايع داروئي در خط توليد و بسته بندي مايعات وابستگي کامل به دستگاه هاي پرکن مايعات دارند. دستگاه هاي پرکن در صف اول بسته بندي، عمليات تزريق مايع توليدي درون ظروف بسته بندي را به عهده دارند. سرعت و دقت بالاي ماشين آلات پرکن از مزايايي است که باعث محبوبيت و بکارگيري اين دستگاه ها در خطوط توليد و بسته بندي مي گردد. در صنایع داروئی و بهداشتی بدلیل شرایط خاص تولید با رعایت موازین بهداشتی استفاده از دستگاه های پرکن از ملزومات می باشد.



خرید دستگاه پرکن اتوماتیک تخصصی مایعات داروئی

انتخاب درست دستگاه پرکن مایعات متناسب با نیاز تولیدی و موازین بهداشتی سازمان غذا و دارو برای تولید و بسته بندی مواد داروئی از چالش هایی است که می توان با بهره گیری از مشاورین اهل فن از آن عبور کرد. تنوع بالایی که این دستگاه ها دارند و نحوه عملکرد دستگاه های تولیدی باعث شده قيمت اين دستگاه ها متغیر باشند
بطور مثال؛ هرچه تعداد نازل بيشتر باشد و يا حجم مخزن بيشتر باشد به تبع قيمت دستگاه بيشتر خواهد شد. از طرف ديگر اينکه دستگاه از نوع دستي است يا اتوماتيک هم در اين باره تعيين کننده مي باشد. براي نمونه دستگاه هاي مدل دستي داراي قيمت کمتري نسبت به مدل هاي خودکار و يا نيمه خودکار مي باشند.
مشاورین شرکت ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز با تجربه سالها طراحی و تولید دستگاه های پرکن آماده مشاوره به سرمایه گذاران می باشند. شماره های مندرج در انتهای مطلب جهت سهولت دسترسی به مشاورین آورده شده است.
دستگاه پرکن مایعات دارویی و عملکرد :

از لحاظ نحوه تحريک نازل و درواقع کنترل جريان مايع اين دستگاه پرکن مايعات دارويي به سه نوع وکيوم، پيستوني و متّه اي تقسيم مي شود:
دستگاه پرکن مایعات وکيوم:
نحوه ي کار اين سيستم به اين شکل است که دو لوله وارد ظرف شده و عملاً دهانه ي آن مسدود مي شود(براي ايزولاسيون فشار)؛ يکي از اين لوله ها به پمپ مکشي متصل است و ديگري به منبع مايع مورد نظر، زماني که پمپ شروع به کار مي کند، فشار درون ظرف کم شده در نتيجه جريان مايع از منبع به سمت ظرف حرکت مي کند.
دستگاه پرکن مایعات پيستوني:
در اين مدل از ماشين يک پيستون و دو سوپاپ تعبيه شده ؛ ابتدا پيستون به بيرون از محفظه اش حرکت کرده و با کاهش فشار داخل آن سوپاپ ورودي باز و سوپاپ خروجي بسته مي شود، در نتيجه جريان سيّال از تانک مخزن حرکت کرده و محفظه پيستون را پر مي کند، سپس پيستون به سمت داخل حرکت کرده سوپاپ خروجي باز و سوپاپ ورودي بسته مي شود، در نتيجه پيستون مايع را به سمت نازل پمپاژ مي کند.
دستگاه پرکن مایعات متّه اي:
دستگاه پرکننده ي متّه اي شامل يک موتور الکتريکي چرخشي است که به محور آن مارپيچي متّه اي شکل متصل است و زماني که موتور مي چرخد، محور متّه اي شکل مانند موتور قايق، نيرويي رو به پايين به مايع وارد مي کند که سبب حرکت سيّال به سمت نازل مي شود.
شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید :
09129212294 مهندس مددخانی
09129593215 مهندس رهبری

[ بازدید : 14 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ماشین آلات خطوط تولید است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]