قیمت دستگاه پرکن نیمه اتوماتیک اسپری رنگ

چهارشنبه 7 دی 1401
15:22
بهزاد رهبری

قیمت دستگاه پرکن نیمه اتوماتیک اسپری رنگ، راه اندازی خط تولید و بسته بندی اسپری پرکن بدون نصب و راه اندازی دستگاه پرکن مایعات امکان پذیر نیست. این خط تولید برای بسته بندی و تزریق مایع درون ظروف اسپری نیازمند دستگاه های پرکن اعم از اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستی می باشد. سرعت و دقت بالایی که دارند باعث افزایش راندمان تولید می گردد.


قیمت دستگاه پرکن نیمه اتوماتیک اسپری رنگ
دستگاه های پرکن مایعات بر اساس تعداد نازلی که بر روی دستگاه تعبیه می گردد، جنس بکار رفته در ساخت، مکانیزم عملکردی از نقطه نظر اتوماتیک با نیمه اتوماتیک و دستی بودن و بسیاری از فاکتورهای دیگر قیمت گذاری می گردند. این دستگاه ها را می توان با کمک مشاورین متخصص متناظر با نوع مایع تولیدی انتخاب و راه اندازی نمود.

مشاوره با متخصصین حاذق در شرکت ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز در انتخاب درست و متناظر با نیاز تولیدی می تواند راهگشا باشد. شماره های تماس با مشاورین مجموعه در انتهای مطلب درج گردیده اند. این مشاورین از ابتدای طراحی خطوط تا نصب و بهره برداری همراه شما خواهند بود.

انواع دستگاه اسپری پرکن :
  • دستگاه اسپري پرکن اتوماتيک
  • دستگاه اسپری پرکن نیمه اتوماتیک
  • دستگاه اسپری پرکن دستی
دستگاه اسپري پرکن تمام اتومات مي تواند به دو شکل کاملاً اتوماتيک يا نيمه اتوماتيک کار کند. اين ماشين داراي 2 نوار نقاله است که به خواست مشتري مي توان تغييرش داد. کار بدين شکل است که قوطي ها ابتدا توسط يک نارل پر شده، سپس توسط نوار به سمت بخش پرچ مي رود.
در نهايت که عمل پرچ کردن تمام شد، بخش پر شدن توسط گاز به صورت جداگانه کار خود را انجام مي دهد. بخش گاز داراي چهار نازل است که با توجه به نياز و سرعت توليد شما، قابل افزايش است. بدنه اسپري پرکن ضد خش و ضد جرقه مي باشد تا ايمني لازم رعايت شود.
نازل پرکن، نازل های پرچ کن، نازل گاز زن در این دستگاه به کمک هم آمده اند تا تزریق مایع و گاز در ظروف انجام پذیرد. با تنظيم ارتفاع اين 3 نازل مي توان سايزهاي مختلفي از قوطي اسپري را پر کرد. تمام قطعات ساخته شده زير نظر اتاق کنترل کيفيت قرار دارد. در بسياري از صنايع غذايي، بهداشتي و صنعتي کاربرد دارد. نوع نيمه اتوماتيک در مقايسه با دستي يک برتري خاصي از چند لحاظ دارد که مي توان به دقت و سرعت بيشتر نيمه اتوماتيک نسبت به نوع دستي و صرفه جويي در زمان و به صرفه بودن آن اشاره کرد.
شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید :
09129593215 مهندس رهبری
09129212294 مهندس مددخانی

[ بازدید : 20 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ماشین آلات خطوط تولید است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]