فروش دستگاه ارزان پرکن و بسته بندی مایعات

يکشنبه 27 فروردين 1402
11:05
بهزاد رهبری

فروش دستگاه ارزان پرکن و بسته بندی مایعات، دستگاه پرکن مايعات يکي از دستگاه‌هاي ضروري در صنايع غذايي، شيميايي، دارويي و … است که ضرورت استفاده از آن‌ها غير قابل اجتناب مي‌باشد. از اين دستگاه براي پر کردن ظروف و بطري‌ها با مايعات استفاده مي‌شود که در کنار برخورداري از سرعت و دقت زياد، استفاده از آن بسيار راحت، مفيد و کاربردي مي‌باشد. دستگاه پرکن مايعات براي انواع مايعات غليظ، رقيق و … ساخته مي‌شوند.

فروش دستگاه ارزان پرکن و بسته بندی مایعات

دستگاه پرکن مایعات غلیظ در مدل های و ابعاد مختلف قابل طراحی و تولید می باشد که هرکدام ازاین پارامترها باعث افزایش یا کاهش قیمت دستگاه پرکن مایعات غلیظ می گردد. بهطور مثال دستگاه هایی با تعداد نازل بالاتر با افزایش سرعت بسته بندی موجبات افزایش راندمان تولید را فراهم می آورند با قیمت بالاتری عرضه می گردند.

جهت اطلاع از قیمت دقیق دستگاه پرکن مایعات و عملکرد و مشخصات دستگاه ها با واحد پشتیبانی در مجموعه ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما راهنمایی و قیمت دقیق پرکن مایعات غلیظ را به شما اعلام خواهند کرد.

انواع دستگاه های پرکن مایعات :

عملیات پر کردن در دستگاه های پرکن مایعات مطابق با سه روش ثقلی، پمپی و سیلندر پیستونی انجام می گردد. در بین دستگاه های پرکن نمونه های پرکن ثقلی دارای پایین‌ترین قیمت می باشند و از این رو در بسیاری از دستگاه های پرکن مایعات رقیق به کار برده می شوند. روش پرکن پمپی نیز برای انواع مایعات قابل استفاده می شود اما لازم به ذکر است که این روش باعث پایین تر آمدن دقت پر کردن دستگاه خواهد شد.

از سویی استفاده از سیلندر پیستونی باعث خواهد شد که دستگاه پر کردن را با دقت بالایی انجام دهد و از این رو می توان آن را مناسب ترین روش به منظور پر کردن مایعات غلیظ در ظروف به شمار آورد. منظور از مایعات غلیظ مایعاتی است که برعکس آب و دیگر نوشیدنی های رقیق دارای ویسکوزیته بالایی می باشند. به طور کلی از دستگاه پرکن مایعات غلیظ به منظور پر کردن موادی چون عسل، مایع ظرفشویی و… به کار برده می شود.

در دستگاه پرکن مایعات غلیظ برعکس نمونه پرکن مایعات رقیق که در آن برای پر کردن مایعات از سیستم ثقل و وزن خود مایع استفاده شده از مکانیسم سیلندر پیستون بهره گرفته شده و البته امکان استفاده از مکانیزم های دیگری نیز وجود خواهد داشت.

مکانیزم پر شدن در دستگاه های پرکن مایعات :

به طور کلی سه مکانیزم پرکن پمپی ، پرکن ثقلی و پرکن سیلندر پیستونی برای تزریق مایعات با هر نوع گرانروی ای وجود دارد. هر کدام از این روش ها ممکن است برای مایعی مناسب و برای مایعی دیگر کارا نباشد. از این جهت انتخاب درست مکانیزم تزریق اهمیت ویژه ای دارد. مکانیزم پمپی معمولا دقت چندانی ندارد و می توان برای انواع مایعات از آن استفاده کرد. اما به دلیل ماهیت کارکرد برای موادی همچون گریس سرد که چسبندگی زیادی دارند بسیار گزینه مطلوبی حساب می شود.

شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید :

09129212294 مهندس مددخانی

09129593215 مهندس رهبری


[ بازدید : 17 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ماشین آلات خطوط تولید است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]