خرید دستگاه پرکن پودری همراه ریبون بلندر

چهارشنبه 10 خرداد 1402
15:12
بهزاد رهبری

خرید دستگاه پرکن پودری همراه ریبون بلندر، دستگاه پرکن پودری می تواند با فشار زیاد عمل پر کردن انواع پودر خشک را انجام دهد. قیمت این دستگاه اتوماتیک بر اساس کیفیت و سایز و مدل آن مشخص می شود. در بازار انواع دستگاه پرکن پودری کوچک و بزرگ موجود و هر کدام کارایی و امکانات خاص خود را دارند و در زمینه ای مشخص استفاده می شوند. دستگاه ميکسر پودر، ريبون بلندر يا مخلوط کن پودرهاي خشک، جهت مخلوط و يکنواخت نمودن چند نوع پودر، با نسبت هاي معين و به صورت کاملا يکنواخت و همگن مي باشد. برای عرضه پودر تولیدی در صنایع مختلف طراحی وراه اندازی بلندر و دستگاه پرکن پودری از ضروریات بنظر می رسد.

خرید دستگاه پرکن پودری همراه ریبون بلندر

طراحی و راه اندازی خط تولید و بسته بندی پودری با آگاهی کامل از انواع دستگاه ها و امکانات موجود در بازار میسر می گردد. راهنمایی و مشاوره گرفتن از مشاورین خبره ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز می تواند راهگشا برای انتخاب درست در این زمینه می تواند باشد. ماشین آلات تولید شده در این مجموعه با ضمانت 24 ماهه و پشتیبانی تامین قطعات 10 ساله می باشد. شماره مشاورین مجموعه در انتهای مطلب گنجانده شده است.

دستگاه پرکن پودر اتوماتیک :

1. دستگاه پرکن پودر تمام اتوماتیک از سیستم کنترل سطح جهانی استفاده می‌کند، که عملکرد دستگاه را راحت‌تر می‌کند و به طور مؤثر بازدهی تولید را بهبود می‌بخشد.

2. محدوده پر کردن مواد قابل تنظیم است، و دستگاه می‌تواند با انواع مشخصات بسته بندی سازگار شود.

3. سیستم تشخیص فوتوالکتریک قابل اعتماد و با حساسیت بالا در دستگاه پرکن پودر تمام اتوماتیک استفاده می‌شود، به طوری که دستگاه از میزان بهره وری بیشتری برخوردار است.

4. نمایش خودکار سرعت بسته بندی و تعداد کیسه‌های بسته بندی شده در صفحه لمسی رنگی PLC.

5. همه قطعات در تماس با مواد از فولاد ضد زنگ، ایمن و بهداشتی ساخته شده‌اند. اینگونه محصولات بسته بندی شده سالم‌تر هستند.

مشخصات فني دستگاه ميکسر پودر (ريبون بلندر)

ساختار دستگاه ريبون بلندر به صورت افقي است و داراي مخزني U شکل، ثابت و بدون گردش مي باشد و داراي پره هايي چرخان و مارپيچ مي باشد. ريبون ها به معناي روبان داراي دو نوع هستند که شامل ريبون هاي داخلي و ريبون هاي خارجي مي باشند. اين ريبون ها در جهت مخالف با يکديگر به صورت شعاعي و جانبي مي چرخند و موجب مخلوط، يکنواخت و همگن شدن پودرهاي خشک با يکديگر مي گردند.

اين عمل با قدرت گرفتن از نيروي شفت متصل به موتور گيربکس انجام مي شود. اين دستگاه مي تواند پودرهاي خشک را از 6 الي 20 دقيقه به طور کامل مخلوط نمايد و همچنين مي تواند در کارگاه ها با توليدات متوسط يا کارخانه هايي که توليد در سطح بالا دارند استفاده شود. نکته بسيار مهم براي توليد محصولات اين است که ترکيب مواد هاي اوليه بايد به صورت يکنواخت باشد و اين دستگاه مي تواند اين نياز را به طور کامل برآورده نمايد.

شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید :

09129212294 مهندس مددخانی

09129593215 مهندس رهبری



[ بازدید : 20 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ماشین آلات خطوط تولید است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]