قیمت دستگاه پرکن خطی مایعات غلیظ

شنبه 6 آبان 1402
9:48
بهزاد رهبری

قیمت دستگاه پرکن خطی مایعات غلیظ، دستگاه پرکن تمام اتوماتيک مايعات به منظور پر نمودن انواع ظروف و بطري هاي گوناگون از تمام مايعات ، اعم از مايعات خوراکي يا غير خوراکي مورد کاربرد واقع مي شود. پرکن ها در صنایع گوناگون بکار گرفته می شوند. این دستگاه ها با توجه به مکانیزم عملکردی که دارند بصورت اتوماتیک یا نیمه اتومات طراحی می گردند. در خط تولید مایعات پر کاربرد ترین دستگاه ها به صورت خطی و در امتداد یکدیگر مراحل تولیدو بسته بندی را پیش می برند.

قیمت دستگاه پرکن خطی مایعات غلیظ

دستگاه های پرکن با ابعاد و مکانیزم های مختلف طراحی و اجرا می گردند. برآیند مکانیزم دستگاه، تعداد نازل ها و درواقع ظرفیت تولید، جنس و مواد اولیه بکار رفته در تولید و فاکتورهای دیگر تاثیرگذار در قیمت نهایی دستگاه خواهد بود. برای کسب اطلاع از دستگاه مناسب تولیدی خود و بر آورد قیمت می توانید با کارشناسان فروش در مجموعه ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز با شماره های مندرج در انتهای مطلب در ارتباط باشید.


انواع دستگاه پرکن مایعات بر اساس ویسکوزیته :

دستگاه پرکن مايعات اتوماتيک

دستگاه پرکن اتوماتيک را با نوار نقاله و دربندي تجهيز مي‌نمايد تا بسته بندي مايعات با حداقل نيروي انساني تا مرحله ليبل زني انجام پذيرد. دستگاه دربند در انتهاي خط نصب مي‌شود تا پس از اينکه اپراتور درب گذاري ظروف يا بطري محصول را به صورت دستي انجام داد، دستگاه دربند به صورت اتوماتيک درب محصول را ببندد. براي دخالت کمترِ اپراتور، مي‌توان با ساخت و نصب دستگاه درب گذار بر روي خط بسته بندي مايعات، درب گذاري بطري‌ها را نيز به وسيله ماشين درب گذار انجام داد.

تهيه خط کامل پرکن مايعات يکي از شرايط لازم بسته بندي با کيفيت با تيراژ انبوه است. توليد کنندگان محصولات مايع به کمک پرکن مايعات اتوماتيک مي توانند تا 2000 بطري 1 ليتري را با درصد خطاي 0/1 در هر ساعت پر کنند. از مهم ترين مشخصه هاي يک دستگاه پرکن مايعات اتوماتيک مي توان به نوار نقاله براي انتقال ظروف با هر شکل و اندازه، پرکردن همزمان 4 الي 12 ظرف، درب گذاري و درب بندي در دستگاه پرکن مايعات اتوماتيک توسط سنسورهاي تعبيه شده اشاره نمود.

دستگاه پرکن مايعات تمام اتومات

دستگاه پرکن مايعات در چند غالب که بسته به نوع ماده و يا غلظت آن طبقه بندي مي شوند که اين امر در مکانيسم هاي پرکردن آنها و يا متريالي که براي آن دستگاه استفاده مي شود تاثير دارد . مکانيسم هاي پر کردن در دستگاه پرکن مايعات تمام اتومات به سه دسته پمپي ، سيلندر پيستوني و ثقلي تقسيم مي شوند که کاربرد هر يک متفاوت است.

تعداد توليد با دستگاه پرکن مايعات اتوماتيک از اهميت به سزايي برخوردار است که اين مهم را مي توان با تعداد نازل هاي تعبيه شده روي دستگاه هدايت نمود. نوار نقاله براي انتقال ظروف با هر شکل، اندازه، پرکردن همزمان 4 الي 12 ظرف، درب گذاري و درب بندي در دستگاه پرکن مايعات اتوماتيک توسط سنسوررهاي تعبيه شده صورت مي گيرد که از عمده بخش هاي مهم تشکيل دهنده اين دستگاه پرکن به شمار مي رود. دستگاهاي مايعات پرکن تمام اتومات در انواع مختلف با ظرفيت هاي 1000 تا 2000 بطري در ساعت ساخته مي شوند و تمام قسمت هايي که در تماس با مايع هستند. تمام مايعاتي که درون ظروف يا بطري هاي مخصوص قرار دارند، توسط دستگاه پرکن درون آن ها جاي مي گيرند.

دستگاه پرکن مايعات رقيق تمام اتوماتيک

اين دستگاه پرکن مايعات رقيق براي پر کردن مايعات رقيق در ظروف مختلف استفاده ميشود که اين دستگاه بسيار پرفروش و کاربردي در بازار حساب مي شود و علت درخواست زياد اين دستگاه هم اين است که در صنايع و زمينه هاي مختلف استفاده مي شود و کاربرد دارد.

از اين دستگاه براي پر کردن مايعات زير استفاده مي شود :

آب، دوغ، شير، جرم گير، شيشه شور، سفيد کننده، کود هاي مايع، عرقيجات خوراکي، سرکه، آب ميوه

دستگاه پرکن مايعات غليظ تمام اتوماتيک

اين دستگاه پرکن مايعات تمام اتومات مانند دستگاه تيوپ پرکن تمام اتوماتيک را طوري طراحي کرده است که به راحتي و بدون نياز به اپراتور ، انواع ظروف در سايز هاي مختلف را پر مي کند و براي پر کردن ظروف از مايعات غليظ يا نيمه جامد هم مي توان از اين دستگاه استفاده کرد. اين دستگاه بخصوص باعث افزايش دقت در بسته بندي هم شده است و همچنين داراي دقت و سرعت عمل، مکانيزم موثر، ساده و بدون درد سر مي باشد.

از اين دستگاه نيز براي پر کردن مايعات غليظ زير استفاده مي شود :

سس، رب، عسل، مربا، شکلات صبحانه، ماست، دوغ، آبميوه

اين مدل دستگاه هاي پرکن مايعات در مدل هاي تک، دو، چهار، شش، هشت و يا مطابق با در خواست مشتري توليد مي شوند. بدنه استيل مخزن هاي دستگاه پرکن متناسب با حجم مايع، داراي چند نازل مي باشد.

شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید :

09129212294 مهندس مددخانی

09129593215 مهندس رهبری


[ بازدید : 17 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ماشین آلات خطوط تولید است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]