فروش دستگاه اتوماتیک پرکن گریس سرد و گرم

سه شنبه 21 آذر 1402
10:55
بهزاد رهبری

فروش دستگاه اتوماتیک پرکن گریس سرد و گرم، گريس يکي از انواع مواد شيميايي بسيار ضروري و مهم مورد استفاده در بخش‌هاي مختلف صنعتي و خودرويي به حساب مي‌آيد که ورود هر نوع آلودگي، ناخالصي و يا تغيير ماهيت شيميايي آن مي‌تواند خسارت‌هاي جبران ناپذيري را براي ماشين آلات صنعتي به همراه داشته باشد. به دليل حساسيت بالاي گريس که يک ماده شيميايي مهم در صنايع به حساب مي آيد، لذا بسته بندي آن نيز مي‌تواند از حساسيت بالايي برخوردار باشد.

فروش دستگاه اتوماتیک پرکن گریس سرد و گرم

قيمت دستگاه بسته بندي و پرکن گريس، تابع عوامل متعددي است که از جمله آنها مي‌توان به ظرفيت دستگاه پرکن گريس، تعداد نازل‌هاي مورد نظر مشتري و تعداد آپشن هاي مورد نظر مشتري اشاره کرد. البته به اين نکته هم توجه داشته باشيد که با توجه به نوسانات نرخ ارز، قيمت ها مي توانند دستخوش تغييراتي نيز شوند؛ فروش در اين شرکت با ارزانترين قيمت ها صورت مي گيرد و مي توان در دو حالت حضوري و اينترنتي اقدام به خريد دستگاه مورد نظر خود نمود.

دستگاه گريس پرکن چيست؟

گريس ها در مقابل گرما رفتارهاي متفاوتي از خود بروز مي‌دهند. بدين ترتيب که برخي از انواع گريس در برابر گرما مقاومت بالايي از خود نشان مي‌دهند و برخي ديگر در مقابل گرما خواص شيميايي و کارآيي استاندارد خود را از دست مي‌دهند. همين ويژگي کافيست که بيشتر با اهميت دستگاه گريس پرکن آشنا شويم.

مکانيزم عملکرد دستگاه پرکن گريس

مکانيزم عملکرد دستگاه پرکن گريس به اين صورت است که ابتدا بايد تنظيمات مربوط به حجم تزريق مواد و تنظيم ارتفاع نازل در مقايسه با دهانه ظرف انجام شود. سپس ظرف در داخل سيني فيکسچر قرار مي‌گيرد و دستگاه شروع به کار مي‌کند. با هر بار قرار گرفتن ظرف در زير نازل، نازل به سمت پايين حرکت مي‌کند تا به کف ظرف برسد و سپس به صورت اتومات به سمت بالا مي‌آيد و همزمان عمل پمپاژ گريس به داخل ظرف نيز صورت مي‌پذيرد.

پس از پر شدن ظرف، نازل نيز متوقف و از ظرف خارج مي‌شود و آماده قرارگرفتن ظرف بعدي مي‌گردد. مخزني که بر روي دستگاه گريس سرد قرار گرفته، داراي پره‌هايي با شکل و مکانيزم حرکتي خاص است. بدين ترتيب که اين پره‌ها با حرکت خود گريس را با فشار به سمت دهانه خروجي مخزن هدايت مي‌کنند تا گريس از طريق پمپ به داخل دستگاه مکيده و سپس به داخل نازل منتقل شود. دستگاه هاي پرکن گريس که به صورت تمام اتوماتيک عمل مي‌کنند، تنها نياز به يک نفر اپراتور براي قرار دادن ظروف خالي بر روي نوار نقاله دارند و تمامي فعاليت‌هاي دستگاه به صورت خودکار انجام مي‌شود.

دستگاه هاي نيمه اتوماتيک پرکن گريس نيز از عملکردي شبيه دستگاه هاي تمام اتوماتيک پرکن گريس برخوردارند؛ با اين تفاوت که اپراتور بايد به غير از قرار دادن ظروف در زير نازل، با فشار دادن پدال نيز نازل‌ها را فعال کند تا اقدام به پر کردن ظروف کنند.

مشخصات فني دستگاه هاي پرکن گريس

داراي عملکرد اتوماتيک، نيمه اتوماتيک و خودکار

داراي سرعت تا 2000 ظرف يک کيلويي در هر ساعت

مجهز به مخزن صد ليتري

حجم ظروف 50 تا 5000 گرمي

داراي پمپ دنده اي دو اينچ

داراي نوار نقاله حداکثر تا 8 متر (بسته به عملکرد دستگاه)

داراي 1 تا 8 عدد نازل

مجهز به لودسيل مکعبي

دستگاه پرکن گريس سرد و گرم

دستگاه پرکن گريس سرد و گرم

يکي ديگر از مهم‌ترين شاخص‌هاي طبقه بندي دستگاه‌هاي پرکن گريس، سرد يا گرم بودن گريس در زمان بسته بندي مي‌باشد.

1) دستگاه پرکن گريس سرد

همان‌طور که در ابتداي مقاله هم اشاره شد، برخي از گريس‌ها از حساسيت بسيار بالايي در برابر گرما برخوردارند و با گرم شدن، ويژگي خود را از دست مي‌دهند. به همين دليل در زمان بسته بندي آنها نيز نبايد گرم شوند. مکانيزم عملکرد دستگاه پرکن گريس سرد به صورت پمپي تايمري يا لودسلي است که مي‌تواند به صورت نيمه اتوماتيک يا اتوماتيک طراحي و ساخته شود. دستگاه پرکن گريس سرد نيمه اتوماتيک به اين ترتيب عمل مي‌کند که اپراتور ظروف را در زير نازل‌ها قرار مي‌دهد و با فشار دادن پدال ظروف را از گريس پر مي‌کند. دستگاه پرکن گريس سرد يکي از دستگاه هاي مهم و کاربردي در کارخانه‌هاي صنعتي است. اين دستگاه از دقت و سرعت بالايي برخوردار مي‌باشد.

2) دستگاه پرکن گريس گرم

دستگاه پرکن گريس گرم به صورت نيمه اتوماتيک و تمام اتوماتيک است که در نوع نيمه اتوماتيک، اپراتور ظرف‌ها را در زير شير پرکن قرار مي‌دهد و با فشار دادن شاسي مخصوص، فرايند پر کردن انجام مي‌شود. اما در دستگاه پرکن گريس گرم تمام اتوماتيک، تمامي اين کارها به وسيله دستگاه انجام مي‌شود و اپراتور فقط بايد ظروف را بر روي نوار نقاله قرار دهد تا دستگاه آنها را به زير نازل‌ها هدايت کند.

شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید مجموعه ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز :

مهندس رهبری 09129593215


[ بازدید : 12 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ماشین آلات خطوط تولید است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]