فروش دستگاه پرکن مایعات و شیرینگ پک مواد غذایی

شنبه 16 ارديبهشت 1402
10:20
بهزاد رهبری

فروش دستگاه پرکن مایعات و شیرینگ پک مواد غذایی، در بين ماشين آلات بسته بندي، دستگاه شيرينگ پک را مي توان پر استفاده ترين و در عين حال ارزان ترين دستگاه به شمار آورد. اين دستگاه محصول را با روکشي از پلاستيک شفاف و نازک (فيلم شیرينگ) بسته بندي خواهد نمود. shrink در زبان انگليسي کوچک کردن يا کشيدن معني مي شود و اگر چه شیرينگ تلفظ صحيح آن مي باشد اما با اين حال به طور معمول به اين دستگاه در ايران دستگاه شيرينگ گفته مي شود.

فروش دستگاه پرکن مایعات و شیرینگ پک مواد غذایی

در خط تولید و بسته بندی مایعات، شيرينگ پک؛ يکي از اصلي ترين دستگاه هاي خط توليد صنايع غذايي، دارويي و شيميايي مي باشد. قيمت پايين، سرعت بالا در بسته بندي و کارايي بسيار مناسب، شيرينگ پک را به يکي از دستگاه هاي اصلي خطوط توليد تبديل کرده است. با توجه به اينکه مواد غذايي به طور مستقيم با سلامت انسان ارتباط دارد، پلمپ و بسته بندي مواد غذايي به وسيله دستگاه شيرينگ اهميت زيادي پيدا مي‌کند.

شماره تماس مشاورین فروش در مجموعه ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز، در انتهای مطلب گنجانده شده است. می توانید از ابتدای طراحی خطوط تولید تا بهره برداری از راهنمایی مشاورین برخوردار گردید. تمامی دستگاه ها و ماشین آلات تولیدی در این مجموعه با گارانتی 24 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله ارائه می گردند.


کاربرد دستگاه شیرینگ پک :

در زمينه بسته بندي کارتون و جعبه هاي بزرگ و کوچک مواد غذايي، شوينده هاي بهداشتي، نوشيدني هاي خوراکي نظير آب معدني يا نوشابه، ظروف يک بار مصرف، مواد پروتئيني و سطح وسيعي از محصولات گوناگون از شرينک پک استفاده مي شود و بيشترين استفاده از دستگاه شيرينگ در رابطه با بسته بندي محصولات خوراکي و در صنايع غذايي است.


عملکرد دستگاه شيرينگ پک

دستگاه شرينک پک به عنوان اولين قدم با ميزان مشخصي از فيلم يا رول پلاستيکي شيرينگ محصول مورد نظر را در برگرفته و پس از آن به کمک نوار نقاله، آن را به درون کوره انتقال مي دهد. حرارت درون کوره سبب نرم و پخته شدن اين روکش مي شود و با توجه به حالت جمع شدگي که به خود مي گيرد به خوبي محصول را احاطه مي نمايد. پس از قرارگيري فيلم شيرينگ در مقابل حرارت، اين بار در بخش انتهايي کوره فن خنک کننده اي وجود دارد که به بسته حرارت ديده هوا مي دمد. اکنون شرينگ به اتمام رسيده و محصولات درون پوششي شفاف پلاستيکي قرار داده مي شوند.

دستگاه شيرينگ پک مواد غذايي

بسته بندي به وسيله ي نايلون شيرينگ يکي از ارزان ترين و سريع ترين روش هاي بسته بندي محسوب مي شود. به کمک اين روش بسته بندي مي توان انواع مواد غذايي نظير نوشابه، آب معدني، شير، دوغ، ظرف هاي غذا و … را بسته بندي کرد. هم چنين ميتوان به کمک دستگاه شيرينگ پک مواد غذايي مواردي ديگري نظير بسته هاي خرما، کلوچه و بيسکويت را نيز بسته بندي کرد.

شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید :

09129212294 مهندس مددخانی

09129593215 مهندس رهبری


[ بازدید : 25 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ماشین آلات خطوط تولید است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]