ارزان ترین دستگاه پرکن مایعات غلیظ

سه شنبه 24 خرداد 1401
11:44
بهزاد رهبری

ارزان ترین دستگاه پرکن مایعات غلیظ، دستگاه پرکن مایعات غلیظ از کاربردی ترین دستگاه های خط تولید می باشد که در اغلب صنایع تولیدی و بسته بندی کاربرد دارد. گستردگی کاربرد این دستگاه در خطوط تولید خرید دستگاه پرکن را از لحاظ اقتصادی توجیه می نماید. در صنایع غذایی و به منظور پر کردن انواع مربا و مارمالاد، خامه، سس، شکلات، ماست، رب گوجه فرنگی و … در ظروف پلاستیکی، شیشه ای، فلزی و… به کار برده می شود. دستگاه پرکن مایعات غلیظ همچنین در صنایع دیگری نظیر صنایع شیمیایی دستگاه پرکن مایع ظرفشویی و انواع مایعات شوینده، پرکن روغن موتور، پرکن اتواع شربت های دارویی و … نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

ارزان ترین دستگاه پرکن مایعات غلیظ

مجموعه ماشين سازي نهاد صنعت پيشگام البرز با سال ها تجربه در حوزه طراحي و راه اندازي خطوط توليد به عرضه بهترين انواع ماشين آلات خط توليد مي کند، تمامي دستگاه هاي ماشين سازي نهاد صنعت پيشگام البرز با کيفيت ترين يراق آلات توليد مي شوند و قيمت مناسبي دارند اما نسبت به نوسانات بازار نميتوان قيمت ثابتي براي خطوط توليد تعيين کرد. همچنين اين دستگاه داراي مدل هاي مختلفي است که هر کدام داراي يک سري قابليت ها و مشخصات منحصر به فرد هستند که اين موارد هم روي قيمت آنها تاثير گذار است. شما سرمایه گذار محترم در صورت لزوم می توانید از مشاوره نیروهای متخصص ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز بهره مند گردید تا ضمن طراحی خطوط و ماشین آلات اختصاصی خود از میزان سرمایه مورد نیاز برای خرید دستگاه پرکن مایعات غلیظ مطلع گردید.

انواع دستگاه های پرکن مایعات :

عملیات پر کردن در دستگاه های پرکن مایعات مطابق با سه روش ثقلی، پمپی و سیلندر پیستونی انجام می گردد. در بین دستگاه های پرکن نمونه های پرکن ثقلی دارای پایین‌ترین قیمت می باشند و از این رو در بسیاری از دستگاه های پرکن مایعات رقیق به کار برده می شوند.

روش پرکن پمپی نیز برای انواع مایعات قابل استفاده می شود اما لازم به ذکر است که این روش باعث پایین تر آمدن دقت پر کردن دستگاه خواهد شد. از سویی استفاده از سیلندر پیستونی باعث خواهد شد که دستگاه پر کردن را با دقت بالایی انجام دهد و از این رو می توان آن را مناسب ترین روش به منظور پر کردن مایعات غلیظ در ظروف به شمار آورد.

منظور از مایعات غلیظ مایعاتی است که برعکس آب و دیگر نوشیدنی های رقیق دارای ویسکوزیته بالایی می باشند. به طور کلی از دستگاه پرکن مایعات غلیظ به منظور پر کردن موادی چون عسل، مایع ظرفشویی و… به کار برده می شود. در دستگاه پرکن مایعات غلیظ برعکس نمونه پرکن مایعات رقیق که در آن برای پر کردن مایعات از سیستم ثقل و وزن خود مایع استفاده شده از مکانیسم سیلندر پیستون بهره گرفته شده و البته امکان استفاده از مکانیزم های دیگری نیز وجود خواهد داشت.

شماره تماس جهت مشاوره و خرید :

09129212294 مهندس مددخانی

09129593215 مهندس رهبری


[ بازدید : 15 ] [ امتیاز : 5 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ماشین آلات خطوط تولید است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]