خرید دستگاه تولید روغن خوراکی پنبه دانه

چهارشنبه 25 خرداد 1401
13:16
بهزاد رهبری

خرید دستگاه تولید روغن خوراکی پنبه دانه، گیاه پنبه اساساً برای تولید پنبه کشت می شود و و روغن تخم پنبه یک محصول جانبی است . بیشتر روغن تخم پنبه جهان از دانه های گیاه GOSSYPIUM HIRSTUM بوسیله فشار مکانیکی و یا با استفاده از حلال یا ترکیب هر دو روش بدست می آید. استفاده از روغن های گیاهی به طرز چشمگیری رو به افزایش است در چنین شرایطی راه اندازی خط تولید و بسته بندی روغن پنبه دانه بازاری پر سود خواهد بود.

خرید دستگاه تولید روغن خوراکی پنبه دانه

مجموعه ماشین سازی نهاد صنعت پيشگام البرز ارائه دهنده انواع خطوط توليدي پرسود با تجربه متخصصین خط تولید اقدام به طراحی و راه اندازی انواع ماشین آلات و دستگاه های خط تولید روغن گیاهی نموده است و بهترين خطوط توليدي را به شما معرفي ميکند که هم داراي سود بالايي هستند و هم از جذابيت بالايي برخوردار هستند. با مشاورین مجموعه در تماس باشید.

تولید روغن پنبه دانه و خواص روغن خوراکی :

چربی ها و روغن ها بعنوان غنی ترین منبع تامین انرژی در تغذیه انسان تلقی میشوند و هر گرم چربی 9 کالری انرژی دارد و حال آنکه پروتئین ها و کربوهیدرات ها فقط 4 کالری به ازای هر گرم تامین مینمایند . علاوه بر آن نقصان چربی ها حیاتی در مکانیسم رشد (بلوغ عقلی و جسمانی) نقش قاطع دارند. از جانب دیگر ویتامین های A ،E ،D و K فقط در چربی ها محلول بوده و فقط از این طریق جذب ارگانیسم موجودات زنده می شوند، بعلاوه چربی ها در طعم و مزه غذاها و ایجاد تمایل به اغذیه و سهولت بلع اثر دارند .

روغن پنبه دانه، نوعی روغن نباتی است که از دانه‌های گیاه پنبه استخراج می‌شود. این روغن را پس از جدا نمودن پنبه دانه از لیف، به دست می‌آورند. تخم پنبه دانه از ۳۲درصد پوست ، ۵۵درصد مغز و ۱۳ درصد لینتر تشکیل شده است و پروتئین و روغن به مقدار تقریبا مساوی هر یک براساس وزن خشک در حدود ۳۰ درصد مغز دانه را تشکیل می‌دهند.

روغن پنبه دانه در مقام پنجم از نظر سهم در تولید جهانی قرار داشته و دارای ویژگی های زیر می‌باشد:

• میزان اسید چرب اشباع حدود %۲۳-۲۸

• میزان اسید چرب امگا۹ حدود %۲۲

• میزان اسید چرب امگا۶ حدود %۵۲

• میزان اسید چرب امگا۳ حدود %۱

روغن پنبه دانه اصلا کلسترول نداشته و میزان اسید چرب ترانس آن هم بسیار پایین می‌‌باشد. دانه پنبه را پس از جداکردن الیاف و گرفتن کرک‌هاى آن (لینترگیرى) شکسته و از مغز دانه تحت اثر حرارت و فشار و حلال‌هاى آلى، روغن آن را استخراج مى‌نمایند.

کنجاله تخم پنبه در ایران تولید مى‌شود و یکى از منابع پروتئینى گیاهى ارزان قیمت براى تغذیه دام و طیور و ماهى است. ترکیب شیمیائى کنجاله تخم پنبه بسته به‌نوع تهیه آن فرق مى‌کند. مازاد کارخانجات روغن کشی را که عبارت از باقیمانده جامد دانه‌های روغنی است ، اصطلاحا کنجاله می‌نامند که غالبا به مصرف خوراک دام رسانیده می‌شوند.

مشاوره، طراحی و راه اندازی خط تولید روغن گیاهی: جهت خريد و راه اندازي و ارتقاي دستگاه هاي توليدي خود با مشاورين مجموعه ماشين سازي نهاد صنعت پيشگام البرز در ارتباط باشيد. نصب و راه اندازي رايگان، 2سال گارانتي و 10سال پشتيباني تامين قطعات ، رکورد ارزاني وکيفيت از مسير نوآوريي همچنين طراحي و ساخت ساير دستگاه ها ي بسته بندي ،فرآوري و….صنايع وهمچنين طراحي انواع ماشين آلات ابتکاري گوناگون ماشين سازي توسط پرسنل مجموعه ماشين سازي نهاد صنعت پيشگام البرز انجام مي گيرد.

شماره تماس جهت مشاوره و خرید :

09129212294 مهندس مددخانی

09129593215 مهندس رهبری


[ بازدید : 16 ] [ امتیاز : 5 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ماشین آلات خطوط تولید است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]