دستگاه پرکن پودری نیمه اتومات با نصب رایگان

شنبه 4 تير 1401
15:51
بهزاد رهبری

دستگاه پرکن پودری نیمه اتومات با نصب رایگان، بسته بندی و عرضه به بازار کالای تولیدی در بازار پر رقابت امروزی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و حتی میتوان گفت هم پایه تولید با کیفیت می باشد از این رو در صنایع تولید پودر دستگاه های پرکن مورد توجه تولید کننده هاست. این دستگاه از پرکاربردترین دستگاه ها در خطوط تولید محسوب می شود.

دستگاه پرکن پودری نیمه اتومات با نصب رایگان

مجموعه ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز در راستای کمک به اقتصاد و تکیه بر تولید ملی اقدام بر تولید انواع دستگاه ها و ماشین آلات خط تولید و بسته بندی نموده است انواع ماشین آلات و دستگاه های پرکن اتومات و نیمه اتومات با ظرفیت و قابلیت های متفاوت طراحی و ساخته شده است تمامی دستگاه های تولیدی ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز دارای گارانتی 24 ماهه و پشتیبانی خدمات پس از فروش 10 ساله می باشد. مجموعه ما طراحی ماشین آلات و نصب و راه اندازی آنها را بصورت رایگان انجام میدهد و بسی خرسندیم که در راه تعالی و تحول اقتصادی ایران اسلامی گامی هر چند کوچک برداشته ایم . با مشاورین ما در تماس باشید.

کاربرد دستگاه پرکن پودری در صنایع مختلف :

دستگاه پرکن پودر بسته به این که در چه صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد و چه کاربردی دارد به انواع مختلف تقسیم می شود که در زیر صنایع مختلف و محصولاتی که در بسته بندی آنها می توان استفاده نمود به اختصار آمده است.

1- دستگاه پرکن پودر مواد غذایی :

شکر پودری ، نمک ، قهوه پودر شده ، بسته بندی شیر خشک ، کربونات ، آرد ، ادویه

2- دستگاه پرکن پودر مواد شیمیایی :

سموم دفع آفات ، کودهای پودری ، مواد شوینده پودری ، داروهای دامپزشکی پودری ، سایر مواد شیمیایی پودری.

3- دستگاه پرکن پودر مواد دارویی :

انواع داروهای پودری .

4- دستگاه پرکن پودر آرایشی و بهداشتی :

شوینده های بهداشتی ، پودر بچه

دستگاه های پرکن پودری برحسب سرعت بسته بندی و نیروی انسانی بعنوان اپراتور نیاز دارد به سه دسته تقسیم بندی میشوند ؛ دستگاه های پرکن دستی ، دستگاه پرکن نیمه اتوماتیک و دستگاه پرکن پودری اتومات

دستگاه پرکن پودری نیمه اتوماتیک

دستگاه پرکن پودری نیمه اتوماتیک نیز مانند دیگر دستگاه های پرکن مواد پودری شکل را به درون انواع ظروف و کیسه میریزد. ولی یک فرق با سری اتوماتیک و دستی دارد که دارای سرعت و دقت بیشتر نسبت به نوع دستی، و کمتر از نوع اتوماتیک آن می باشد. البته این مطلب حاوی یک نکته است که افرادی به سمت خرید این دستگاه ها میروند که کیفیت (دقت و سرعت) را با هم میخواهند که این دستگاه این ویژگی را برای این افراد دارد. دستگاه بسته به نوع کار حداقل یک یا دو اپراتور باید مشغول به کار میشوند.

شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید :

09129212294 مهندس مددخانی

09129593215 مهندس رهبری



[ بازدید : 13 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ماشین آلات خطوط تولید است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]