خرید دستگاه شیرینگ تونلی بطری آب معدنی

شنبه 1 مرداد 1401
11:49
بهزاد رهبری

خرید دستگاه شیرینگ تونلی بطری آب معدنی، در دسترس بودن و استفاده ار آب آشامیدنی سالم و بهداشتی در دنیا از معضلاتی است که همواره سعی در فراهم آوردن شرایط مناسب برای همگان شده است، آب مایه حیات و سلامت آب آشامیدنی از ابتدایی ترین نیازهای بشر است. از این رو راه اندازی خط تولید و بسته بندی آب آشامیدنی سالم از کسب و کارهایی است که ظرفیت بالایی برای سودآوری برای سرمایه گذاران را داراست.

خرید دستگاه شیرینگ تونلی بطری آب معدنی

دستگاه شیرینگ برای بسته بندی نهایی و عرضه به بازار مصرف برای ظروف و بطری با سایز های مختلیف طراحی می شوند. این دستگاه ها با سرعت و بصورت اتوماتیک ظروف را در به تعداد تعیین شده در دستگاه بصورت پک در می آورد. از مهم ترین مزایای این نوع بسته بندی، انبار کردن و حمل و نقل آسان تر بطری هاست. لزوم خرید دستگاه شیرینگ پک برای بسته بندی ظروف در صنایع بزرگ جهت سرعت بخشیدن در تولید و بسته بندی ضروری است.

برای خرید و طراحی دستگاه شیرینگ پک تونلی با مشاورین خط تولید در ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز در ارتباط باشید تا ضمن خریدی آسان از مزایای نصب و راه اندازی و طراحی رایگان، گارانتی 24 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله بهرمند گردید.

کاربردهاي دستگاه شيرينگ بطري

دستگاه شيرينگ پک که جهت بسته بندي بطري ها از آن استفاده مي شود اصلاحا به دستگاه شيرنگ پک بطري معروف هستند. شيرينگ بطري امکان شيرينگ کردن انواع نوشيدني و پت بصورت بسته کامل بدون کفي (شل) را داراست که توسط قسمت رديف کن يا سورت کننده بصورت بسته هاي 6 – 12 -15 – 24 و محصولات نوشيدني و يا مايعات را بسته بندي مي نمايد.

دستگاه شيرينگ پک بطري همچنين قابليت بسته بندي انواع دلسترها (ماءالشعير)، آب ميوه ها، بطري هاي دوغ، بطري هاي نوشابه، انواع نوشيدني ها و … کاربرد دارد. بسته به نوع دستگاه که شيرينگ پک اتوماتيک باشد يا شيرينگ نيمه اتوماتيک، امکان بسته بندي 4000 تا 12000 پت در ساعت را فراهم می آورد.


ويژگي دستگاه اتوماتيک شیرينگ پک آب معدني

دستگاه شیرینگ پک اتومات آب معدنی دارای ويژگي هاي منحصر به فردي است که آن را از انواع مختلف آن جدا مي کند. اين نوع دستگاه تمام اتوماتيک است و بسته بندي هايي که دارد در برخي محصولات بصورت دسته دار انجام مي شود و همين نکته است که باعث جا به جايي راحت تر بسته بندی مي گردد. همچنين اندازه هاي طول و عرض و ارتفاع آن با توجه به نوع محصول مورد نظر، قابل تغيير مي باشد.

شماره تماس واحد فروش ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز جهت مشاوره و خرید :

09129212294 مهندس مددخانی

09129593215 مهندس رهبری


[ بازدید : 9 ] [ امتیاز : 5 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ماشین آلات خطوط تولید است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]